اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

انرژی هسته‌ای در سایه همت جهادی جوانان به دست آمد

نماینده مردم آذربایجان غربی گفت: انرژی هسته‌ای در سایه همت جهادی ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان به دست آمده است.

انرژی هسته‌ای در سایه همت جهادی جوانان به دست آمد

آیت‌الله عسگر دیرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی از اراده‌ و پشتکار قابل وصفی برخوردار بوده و در سایه اعتماد به رهنمودهای رهبری به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها مورد توجه قرار می‌‌گیرد، ادامه داد: دستورات رهبری همواره به عنوان فرمانده کل قوا و یک عالم شرعی در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود تا از اصول اسلامی تخطی صورت نگیرد.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اظهار به اینکه آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان یک عالم شرعی ملت ما را از ساختن بمب هسته‌ای نهی کرده‌اند، ادامه داد: ساخت هرگونه سلاح کشتار جمعی از نظر ایشان حرکتی مردود و غیرقابل‌پذیرش است.

نماینده مردم آذربایجان غربی با اظهار به اینکه طبق دستور دین هیچ‌کس حق ندارد برای قطع نسل‌ بشر به ساخت تجهیزات نظامی مبادرت کند، افزود: رهبری به صورت صریح نه‌تنها ملت ایران بلکه جهانیان را از این موضوع برحذر داشته‌اند.

دیرباز با اشاره به اینکه بیستم فروردین به عنوان روز ملی انرژی هسته‌ای نامیده می‌شود، افزود: رشد علمی در همه زمینه‌ها حق مسلم ملل جهان از جمله ایران بوده و این موضوع به هیچ یک از کشورهای دنیا ارتباط ندارد.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان داشت: در همه زمینه‌ها با هدف اعتلای انسانیت و جامعه با نیت تقویت ریشه‌های اخلاقی و فرهنگی می‌توان رشد کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان با تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال عقب نگه‌داشتن ما هستند که این هدفی پوچ و دست‌نیافتنی است.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول