اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

انرژی هسته‌ای بهانه دشمن برای جنگ با استقلال‌خواهی است

امام جمعه موقت منوجان گفت: انرژی هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای دشمن است و آنها به دلیل استقلال خواهی و مردم‌سالاری دینی جنگ تمام عیار را به راه انداخته‌اند.

انرژی هسته‌ای بهانه دشمن برای جنگ با استقلال‌خواهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام حسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه منوجان اظهار داشت: راه رسیدن به قرب الهی نعمت‌های مادی و دنیوی و نعمت‌های اخروی و معنوی که خداوند عالم به اهل ایمان داده است جز از راه تقوای الهی حاصل نمی‌شود.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه ویژه‌ای دارد و ایشان را باید موجب همه خیرات دانست و نعمت بزرگی از طرف خداوند به پیغمبر است که این نعمت عظمت دارد.

سالاری تصریح کرد: فاطمه زهرا (س) از عظمت مطلق الهی بهره‌مند بوده و از بهترین انسان‌های روی زمین از نظر کرامت و شرافت و بزرگواری است و خداوند وجود زهرا (س) را از نور عظمت خودش آفریده است.

امام جمعه موقت منوجان با اشاره به 20 فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا عنوان کرد: با وجود حسن نیت کشور ما در مذاکرات هسته‌ای، اما آمریکا باز هم از گزینه روی میز صحبت می‌کند.

سالاری تصریح کرد: ما باید در این زمینه به فرمایشات رهبری برگردیم و همه مردم آگاهی و بصیرت پیدا بکنند و راه نجات کشور ما همان اقتصاد مقاومتی است که مد نظر رهبری است.

وی افزود: انرژی هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای دشمن است و آنها به دلیل استقلال خواهی و مردم‌سالاری دینی جنگ تمام عیار را به راه انداخته‌اند، اما 20 فروردین یک افتخار بزرگ برای کشور ما است.

سالاری با اشاره به روز جهانی سلامتی و بهداشت خاطرنشان کرد: سلامتی در فرهنگ متعالی اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به اندازه‌ای که با تعابیر بسیار زیبایی به آن اشاره شده و برترین نعمت‌ها نعمت سلامتی است که انسان باید از نظر روحی و جسمی از آن برخودار باشد.

انتهای پیام/80006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول