اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

ایران اسلامی به دانشمندان خود متکی است

فرماندار بم گفت: ایران اسلامی متکی به سلاح نیست، بلکه به دانشمندان خود متکی است.

ایران اسلامی به دانشمندان خود متکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند ایران اظهار داشت: مردم بم مردمی دین‌مدار هستند و با توجه به وقوع زلزله، اما مراسم مذهبی را به خوبی برگزار کردند و عزاداری آنها در ماه محرم یک الگوی بزرگ است.

وی ابراز داشت: ایران اسلامی متکی به سلاح نیست، بلکه به دانشمندان خود متکی است که توانسته‌اند، برترین رتبه‌های علمی دنیا را کسب کنند.

فرماندار بم با بیان این مطلب که برگزاری اینگونه کنفرانس‌ها ما را به پیشرفت و توسعه نزدیک می‌کند، گفت: ما باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده آینده‌ای درخشان داشته باشیم و نسبت به افزایش دستاوردهای علمی کشور تلاش کنیم.

زین‌الصالحین ضمن تاکید بر داشتن منابع انسانی توانمند ابراز داشت: آینده از آن کسانی است که بتوانند نیروی انسانی توانمندی تربیت کرده و مسیر را برای فعالیت‌های علمی هموار سازند.

در ادامه این مراسم رئیس و دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند ایران ضمن تقدیر از حضور اساتید و روسای برخی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: این کنفرانس تا روز پنجشنبه 17 بهمن ادامه دارد و در حاشیه آن کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه صنعتی با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی، صنعتی و سازمانهای مرتبط برگزار خواهند شد.

حسین نظام‌آبادی‌پور افزود: در این کنفرانس درباره داده‌کاوی و دانش‌یابی، رایانش نرم و جستجوی فرایافتاری، همجوشی داده، وب‌ معنایی و هوش معنایی، پردازش و بازشناسی الگو، نظریه ریاضی سیستم‌های هوشمند، سیستم‌های خبره و توصیه‌گر بحث و تبادل نظر می‌شود.

به گزارش فارس در بخش تخصصی مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند ایران اساتیدی همچون خانم دکتر جین‌هی‌هون از کره، دکتر محمد باقر منهاج عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر محمود فتوحی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ماشاء‌الله ماشین‌چی به بیان مطالب خود پرداختند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول