اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

علما نقش موثری در تشریح اهداف اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دارند

فرماندار سراوان گفت: علما و روحانیون نقش بسزایی در روشنگری مردم در زمینه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دارند.

علما نقش موثری در تشریح اهداف اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در فرمانداری سراوان با حضور مدیران اظهار داشت: اقدام خوبی که خوبی که امسال شاهد آن بودیم، آزادی مرزبانان از چنگال ایادی دشمن ضد انقلاب و نظام با تلاش مجموعه مردم، معتمدان، علما، حوزه دیپلماسی و مجموعه استانداری و وزارت کشور است.

فرماندار سراوان عنوان کرد: این رویداد  مهم موجب شادی ملت ایران وهم خانواده‌های این  بزرگواران شد.

این مسئول با اشاره به رخ دادهای مهم سال اخیر بیان کرد: سال گذشته سال اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری در این منطقه به وقوع پیوست که مهم‌ترین و شیرین ترین آن نداشتن تلفات جانی در زلزله 7.7 دهم ریشتر در سراوان بود.

وی ادامه داد: خسارت مالی که بر زیربناهای شهرستان و منازل مسکونی مردم وارد شده دولت در حد و توان پیگیری کرده در واقع بازدهی و استمرار آن خدمات در حال انجام است.

خالقی از تمام دست‌اندرکارانی که در سال گذشته دو انتخابات مهم کشور را مدیریت کردند، قدردانی کرد و افزود: حماسه سیاسی ملت ایران با انتخابات باشکوه سال اخیر در معرض دید همگان قرار گرفت.

این مسئول ابراز داشت: امسال نیز تمام مدیران و مسولان موظف هستند در سایه همدلی و همراهی با مردم نسبت به ارائه خدمات و رفع مشکلات جامعه در زمینه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و اقتصادی تلاش کنند.

فرماندار سراوان گفت: بحث محیط زیست بحث جدی است که همه ما لازم است برای حفظ آن تلاش کنیم زیرا وظیفه یک دستگاه اجرایی به نام محیط زیست نیست.

افزایش مسافران نوروزی به شهرستان سراوان

این مسئول بارندگی‌های اخیر در شهرستان را لطف و توجه خداوند عنوان کرد و ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 85 میلی متر بارندگی در این ایام داشتیم که موجب خوشحالی مردم و کشاورزان منطقه شد.

 وی خاطرنشان کرد: آمار سفرهای نوروزی آمار قابل توجهی بود که افزایش جذب گردشگر به شهرستان را نشان می‌دهد.

فرماندار سراوان گفت: در سال جدید مهم‌ترین اقدام ما اجرای صحیح فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

این مسئول بیان داشت: اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها یک ضرورت است و همه وظیفه داریم در راستای تشویق خانواده‌های متمکن برای انصراف از دریافت یارانه نقدی تلاش کنیم.

خالقی ادامه داد: علما و روحانیون نقش بسزایی در روشنگری مردم در زمینه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دارند.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم با همفکری و همکاری که در سال جدید خواهیم داشت، بحث تکریم ارباب رجوع  و خدمت بی منت به مردم بیش از پیش رعایت و خدمات گسترده و متنوع نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم به ویژه در مناطق محروم را برای مردم تشریح و همراهی آنها را همچنان با دولت تقویت کنیم.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول