اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان همدان

یک ششم افراد، خود ثبت‌نام اینترنتی یارانه‌ها را انجام می‌دهند

مدیر مخابرات شهرستان همدان گفت: با توجه به دارا بودن 35 هزار خانوار همدانی از خدمات اینترنتی، یک ششم مردم این شهرستان می‌توانند ثبت‌نام اینترنتی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را خود انجام دهند.

یک ششم افراد، خود ثبت‌نام اینترنتی یارانه‌ها را انجام می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین فرخی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر 163 هزار خانوار شهری در شهرستان همدان وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر از این تعداد 35 هزار خانوار همدانی دارای ای دی اس ال هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به دارا بودن 35 هزار خانوار همدانی از خدمات اینترنتی، یک ششم مردم شهرستان همدان می‌توانند امر ثبت‌نام اینترنتی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را خود انجام دهند.

مدیر مخابرات شهرستان همدان با بیان اینکه تراکم بیشتر اینترنت و ای دی اس ال در نقاط بالای شهر است، گفت: بر این اساس احتمال بر این است که در این نقاط میزان مراجعه برای ثبت‌نام در کافی‌نت‌ها و مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی نسبت به مرکز و حاشیه شهر کمتر باشد.

وی تأکید کرد: با توجه به تراکم وجود اینترنت در نقاط بالای شهر شهرستان همدان انتظار بر این است که مراکز مجاز به ارائه خدمات اینترنتی در مرکز و حواشی شهر تعداد مراجعات بیشتری برای ثبت‌نام داشته باشند که بر این مبنا باید آمادگی کامل داشته باشند.

فرخی ابراز داشت: در حال حاضر 42 مورد آی سی تی روستایی، 53 پیشخوان دولتی، 93 کافی نت و 15 دفتر پست در شهرستان همدان فعالیت دارند که در امر ثبت‌نام خانوارها در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، مشارکت دارند.

وی به بهره‌مندی 35 تا 40 هزار خانوار در شهرستان همدان از خدمات ای دی اس ال اشاره کرد و گفت: بر این مبنا این امکان وجود دارد که این قشر در راستای ثبت‌نام در فاز دوم هدفمندی، خود اقدام کرده و به مراکز اینترنتی مراجعه نکنند.

مدیر مخابرات شهرستان همدان ضمن اعلام شماره تماس مستقیم مخابرات شهرستان همدان به مراکز مجاز ارائه خدمات اینترنتی اذعان داشت: هر گونه مشکل در بحث اینترنت و پهنای باند و امر ثبت‌نام که به مخابرات مربوط باشد به سرعت برطرف خواهد شد تا بر این مبنا مشکلی در روند ثبت نام‌ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/89004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول