اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای قزوین خبر داد

ثبت‌نام اینترنتی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در کافی‌نت‌های قزوین

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین از ثبت‌نام اینترنتی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در کافی‌نت‌های این استان خبر داد.

ثبت‌نام اینترنتی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در کافی‌نت‌های قزوین

سیدهادی آریاشکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد هدفمندی یارانه‌ها کافی‌نت‌ها از جمله مراکز معتبر برای انجام این خدمت هستند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف ستاد هدفمندی یارانه‌ها دستورالعمل ثبت‌نام ابلاغ شده که متعاقباً به تمام کافی‌نت‌های استان قزوین اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین بیان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده، ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز بیستم فروردین ماه به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir انجام می‌شود.

آریاشکوه عنوان کرد: با توجه به ابلاغ صورت گرفته در سطح کشور هزینه ثبت‌نام خانوارها مبلغ 35 هزار ریال معادل سه هزار و 500 تومان است که متقاضیان ثبت‌نام به کافی‌نت‌ها و تمام مراکز معتبر دیگر پرداخت می‌کنند.

این مسئول با اشاره‌ به اینکه کافی‌نت‌های مستقر در استان قزوین موظفند طبق دستورالعمل و تعرفه اعلام شده عمل کنند، تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موضوع را به این سازمان و یا ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام کنند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین یادآور شد: ثبت‌نام تنها از سوی مراکز معتبر معرفی شده توسط استانداری مانند تمام کافی‌نت‌های این استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77009/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول