اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم:

باند سرقت منازل در بم متلاشی شد/کشف 4 میلیارد ریال اموال سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: باند 11 نفری سرقت منزل در بم متلاشی شد.

باند سرقت منازل در بم متلاشی شد/کشف 4 میلیارد ریال اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، هادی ثمره ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند 11 نفری سرقت منزل در بم متلاشی و اموال مسروقه به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد. در ایام تعطیلات نوروز یک فقره سرقت منزل به پلیس گزارش شد که طی آن طلاجات صاحبخانه در ساعات خالی بودن منزل به سرقت رفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بم افزود: با توجه به طرح تشدید برخورد با جرائم و تدابیر امنیتی خاص پلیس در ایام تعطیلات، بررسی این مورد در دستور کار یک تیم زبده از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم قرار گرفت.

ثمره با اشاره به کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پلیس بیان داشت: ماموران با انجام پی‌جویی‌های پلیسی و اطلاعاتی از مالباخته از فروش طلاجات در یکی از طلافروشی‌های شهر اطلاع یافتند و با مراقبت نامحسوس موفق شدند، سارق را که برای وصول وجه طلاجات به این طلافروشی مراجعه کرده بود، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: این سارق در بازجویی‌های فنی سه نفر هم‌دست خود را نیز معرفی کرد و به انجام 25 فقره سرقت در ساعات خالی بودن منازل اعتراف کرد. ماموران پلیس آگاهی در ادامه با انجام پی‌جویی‌های پلیسی و براساس اعترافات این سارقان طی چند عملیات جداگانه، مخفیگاه هفت نفر دیگر این باند که در سرقت و خریداری اموال مسروقه نقش داشتند را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف طلاجات و اموال مسروقه شامل انواع وسایل منزل، تلویزیون، ویدئو سی‌دی، دوربین عکاسی، گوشی تلفن همراه، 11 کیس رایانه و دیگر اموال به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال از مالباختگان خواست برای شناسایی و دریافت وسایل خویش به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی بم درباره هرگونه اقدام برای خرید یا نگهداری اموال سرقتی هشدار داد و از اصناف خواست در خریداری، معامله یا هرگونه نقل و انتقال اجناس یا وسایل قیمتی دقت کنند و ضمن پرهیز از خرید اموال مشکوک و تماس با پلیس، زمینه بروز و وقوع جرم را برای سارقان و دیگر مجرمان فراهم نسازند.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول