اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری 2 نفر سارق داخل خودرو با 22 فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرج با درایت و هوشیاری موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار داخل خودرو با 22 فقره سرقت شدند.

دستگیری 2 نفر سارق داخل خودرو با 22 فقره سرقت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سید حسین سیدحقیقی اظهار داشت: مدتی قبل واحد گشت کلانتری 14 رسالت در زمان گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به رفتارهای مشکوک دو جوان که در حال پرسه زنی بودند ظنین گشته و ترددهای آنها را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب و مراقبت متوجه شدند که مظنونین در حال باز کردن یک دستگاه خودرو سواری پراید هستند از همین رو بلافاصله متهمان را تحت محاصره و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با انتقال متهمان به کلانتری 14 رسالت و در بازجویی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته توسط عوامل مجرب، متهمان به هویت‌های «م-ق» و «س-ن» به ارتکاب 22 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده و برابر اعترافات اولیه متهمان مشخص شد هر یک از متهمان دستگیر شده دارای یک فقره سابقه کیفری در رابطه با سرقت داخل خودرو هستند.

سید حقیقی گفت: با توجه به اعترافات متهمان و تلاش‌های پیگیرانه ماموران تا کنون 12 نفر از مالباختگان را شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول