اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد

کشف 127 درصدی سرقت‌ها در کردستان

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از کشف 127 درصدی سرقت‌ها در تعطیلات نوروزی امسال در این استان خبر داد.

کشف 127 درصدی سرقت‌ها در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر آژنگ ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اقدامات نیروی انتظامی در طرح‌های مختلف نوروزی امسال اشاره و اظهار کرد: در حوزه سرقت‌ها یکی از افق‌های انتظامی استان در سال‌جاری تلاش در راستای پیشگیری از وقوع و کشف سرقت‌های انجام شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر کشف سرقت‌هایی که در طول ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان انجام گرفته تعدادی از سرقت‌هایی که در سال گذشته صورت گرفته را کشف کرده‌ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان افزود: در زمینه وقوع سرقت‌ها نسبت به طرح نوروزی سال گذشته مقداری رشد داشته‌ایم، اما سرقت‌های انجام شده معمولاً از نوع خرد بوده است.

انجام 750 گشت انتظامی

آژنگ از انجام 750 گشت روزانه موتوری، خودرویی و پیاده برای تامین امنیت مردم، اماکن و منازل آنها در طول اجرای طرح پلیس نوروزی در استان خبر داد و بیان داشت: گشت انتظامی پلیس استان از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 16 فروردین ماه جاری ادامه داشت.

وی افزود: خوشبختانه کوچکترین موردی مبنی بر نارضایتی مسافران نوروزی مبنی بر تامین امنیت اماکن اسکان و غیره در استان گزارش نشده که این مهم نقش بسزایی در افزایش آمار ورود مسافران در تعطیلات‌های آینده به استان خواهد داشت.

تردد 2.8 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از تردد 2 میلیون و 800 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان از آغاز طرح پلیس نوروزی تا پایان 16 فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: با وجود افزایش تردد خودروها در زمینه تصادفات کاهش داشته‌ایم.

آژنگ به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه فرهنگی در طرح نوروزی امسال نیز اشاره کرد و بیان داشت: 250 تخته بنر حاوی مسائل آموزشی، هشداری و مسائل پیشگیری در شهرهای مختلف استان نصب شده است.

وی تصریح کرد: توزیع 5 هزار نسخه نقشه راهنمایی، 2 هزار و 500 حلقه سی‌دی آموزشی، 30 هزار برگ بروشور آموزشی برای مسافران، 10 هزار بسته فرهنگی و 2 هزار سی‌دی سلام همسفر نیز در مدت زمان یاد شده در بین مسافران و گردشگران در سطح جاده‌های استان توزیع شده است.

انتهای پیام/79002/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول