اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

کمک یک میلیارد و 923 میلیون ریالی کمیته امداد گچساران به مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از کمک یک میلیارد و 923 میلیون ریالی این نهاد به مددجویان و خانواده‌های زیرپوشش در دو ماه اخیر خبر داد.

کمک یک میلیارد و 923 میلیون ریالی کمیته امداد گچساران به مددجویان

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان بوده که این امر گامی در راستای خودکفایی خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، برنامه‌ریزی مطلوب در راستای ارتقای فرهنگی، اشتغال و خودباوری مددجویان زیر پوشش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به محرومان و نیازمندان جامعه تصریح کرد: خیران و نیکوکاران گچساران در طول سال همراهی و مشارکت مطلوبی با کمیته امداد دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی با اشاره به کمک‌های کمیته امداد این شهرستان در راستای برطرف کردن نیازهای مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش یادآور شد: کمک‌های این نهاد در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و به اقشار مختلف مددجویان پرداخت می‌شود.

کمک عیدانه 961 میلیون ریالی کمیته امداد گچساران به مددجویان

این مسئول با بیان این‌که طی دو ماه اخیر حدود یک میلیارد و 923 میلیون ریال به مددجویان در قالب کمک معیشت عیدانه و مستمری اسفندماه پرداخت شده است، افزود: این کمک‌ها در میان خانواده‌های زیرپوشش توزیع شد.

وی گفت: در اسفند ماه گذشته 962 میلیون ریال بابت کمک معیشت و مستمری اسفند ماه به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز و برای تأمین مایحتاج نوروزی و شب عید خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان نیز افزون بر 961 میلیون ریال به عنوان کمک و عیدانه مددجویان زیرپوشش پرداخت شد.

فروزنده کمک و خدمات‌رسانی به طبقات نیازمند و محروم را جز ارزش‌های جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد گچساران همواره در راستای ساماندهی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران و توزیع این کمک‌ها میان افراد نیازمند جامعه، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعفی دارد.

انتهای پیام/82001/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول