اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد

800 ویژه‌برنامه فاطمیه دوم در دشتستان برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری 800 مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

800 ویژه‌برنامه فاطمیه دوم در دشتستان برگزار شد

حجت‌الاسلام حسن شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مردم دشتستان در ایام فاطمیه دوم با وجود تعطیلات نوروزی مشارکت بسیار خوب و قابل قبولی داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری 800 مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

شیخی تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و با همکاری شورای هیئات مذهبی، مراسمات عزاداری ویژه ایام فاطمیه در سطح شهرستان برگزار شد که نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ادامه داد: برگزاری گفتمان دینی با محوریت شخصیت حضرت فاطمه (س)، برپایی چندین نمایشگاه مذهبی فرهنگی، مراسم عزاداری خیابانی و تجمع هیئات مذهبی و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر فعالیت‌های هیئات مذهبی شهرستان در این ایام بود.

وی اضافه کرد: تعداد 145 هیئت مذهبی وابسته به این اداره در شهرستان فعال بوده و بیش از 230 مسجد و حسینیه در این مراسمات همکاری داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 200 برنامه ویژه بانوان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

شیخی تصریح کرد: به همت هیئات مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان و به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بیش از 200 برنامه ویژه بانوان در گرامیداشت این ایام برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: برگزاری مجالس سخنرانی و گفتمان‌های دینی، برپایی مراسم عزاداری و مداحی، ختم قرآن، ادعیه خوانی، قرائت زیارت حضرت زهرا (س) و سایر برنامه‌های فرهنگی با حضور مبلغات، بانوان فعال در عرصه فرهنگی، اعضای هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغی خواهران و اقشار مختلف بانوان در سطح شهر و روستاهای تابعه برگزار شد.

شیخی گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اصفهان و بهره‌مندی از تجربیات روحانیون اعزامی و طرح هجرت تعداد 180 مبلغ و مبلغه در سال 92 به این شهرستان اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: عزاداری ماه‌های محرم و صفر، حضور در نماز جماعت مدارس و ادارات، ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه، ارتحال امام راحل (ره)، نیمه شعبان، ماه رمضان، مناسبت‌هایی بودند که روحانیون اعزامی به این شهرستان در آنها همکاری و مشارکت داشتند.

شیخی بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و روضه خوانی، پاسخ به سئوالات شرعی را از اهم وظایف روحانیون دانست.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول