اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خبر داد

برگزاری مراسم فاطمیه در 350 هیئت مذهبی دشتستان

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از برگزاری مراسم فاطمیه در 350 هیئت مذهبی دشتستان خبر داد.

برگزاری مراسم فاطمیه در 350 هیئت مذهبی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نوشاد نوشادی ظهر امروز در آیین‌های عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دشتستان، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بانوان عالم است و بزرگداشت ایشان امری لازم به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز دشمنان در صدد زیرسوال بردن اخلاق اسلامی و معنویت در بین نسل جوان و نوجوان هستند و گسترش فرهنگ علوی و فاطمی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم دشتستان در شهرها و روستاهای مختلف نسبت به برگزاری مراسمات عزاداری اقدام کرده‌اند و مردم نیز استقبال خوبی از این مراسمات دارند.

نوشادی از برگزاری مراسم فاطمیه در 350 هیئت مذهبی دشتستان خبر داد و تصریح کرد: مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در 350 هیئت مذهبی در نقاط شهری و روستایی دشتستان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تعداد 20 هیئت مذهبی ویژه بانوان نیز در شهر برازجان فعال بوده و در مدت سپری شده از سال در مناسبت‌های مذهبی فرهنگی مشارکت داشته و به اجرای برنامه پرداختند.

نوشادی بیان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری خیابانی، تجمع هیئت‌های مذهبی در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم ویژه بانوان در مساجد و تکایای شهرستان از اهم برنامه‌های هیئت‌های مذهبی است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مذهبی در شهرستان دشتستان مورد تاکید و توجه قرار دارد و در این مسیر همه مسئولان باید کمک و همراهی کنند.

وی در پایان تأکید کرد: در تمام ایام و مناسبت‌های مذهبی باید در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزیم و نباید کم‌کاری شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول