اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای نهضت آسفالت در آبپخش با مدیریت جهادی

شهردار آبپخش از اجرای نهضت آسفالت در آبپخش با مدیریت جهادی خبر داد.

اجرای نهضت آسفالت در آبپخش با مدیریت جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه‌های آسفالت شهرداری آبپخش اظهار داشت: تقویت بنیه شهری آبپخش مهم‌ترین هدفی است که شهرداری آبپخش مد نظر دارد و در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: وضعیت نامطلوب معابر شهری و خیابان‌های آبپخش از اساسی‌ترین مشکلات این شهر است که طی سال‌های قبل مکررا مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: اجرای نهضت آسفالت به‌منظور روان‌سازی تردد شهروندان در سطح شهر و هم‌چنین تسریع در نقل و انتقالات روزانه شهروندان رویکرد مهمی است که از ابتدای تصدی مسئولیت شهرداری آبپخش با جدیتی خاص دنبال کرده‌ام.

عباسی بیان داشت: حجم آسفالت معابر شهری که طی چهار ماه گذشته صورت گرفته با ادوار قبل قابل مقایسه نیست و ذهنیت تاریخی مردم و آمار و اطلاعات موجود نیز این مهم را به اثبات می‌رساند.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق نهضت آسفالت برخی از معابر که طی چهار سال گذشته در نوبت آسفالت بوده‌اند و به‌خاطر برخی از مشکلات به تعویق افتاده بود را تکمیل کردیم که در کاهش وقایع ترافیکی سطح شهر نیز نقش موثری خواهد داشت.

شهردار آبپخش ادامه داد: علاوه بر اجرای پروژه‌های متعدد آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهری، شاهد عملیات تسطیح در بسیاری از کوچه‌های شهر آبپخش نیز بوده‌ایم.

عباسی ابراز داشت: عملیات تسطیح در تمامی کوچه‌های خاکی که در زمینه تردد وسایل نقلیه با مشکل مواجه بوده‌اند و تعداد کثیری از کوچه‌هایی که شهروندان خواستار آن بوده‌اند صورت گرفته است.

وی متذکر شد: نهضت آسفالت آبپخش در سال 93 نیز تداوم خواهد داشت و با عزم جزم و مدیریت جهادی در این راستا تلاش خواهیم کرد.

شهردار آبپخش گفت: پس از پایان مسافرت‌های نوروزی شهرداری آبپخش مجدداً اجرای آسفالت در معابر شهری را آغاز کرده و این امر با سرعتی بالاتر از سال گذشته تداوم خواهد یافت.

عباسی یادآور شد: در 48 ساعت گذشته با تلاش بی‌وقفه پرسنل شهرداری آبپخش شاهد آسفالت خیابان شهید مظفری و خیابان ابن سینا در شهر آبپخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول