اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

ورود 680 هزار گردشگر نوروزی به آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش از ورود 680 هزار گردشگر نوروزی به آبپخش خبر داد.

ورود 680 هزار گردشگر نوروزی به آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه چهارشنبه در بازدید از اماکن گردشگری آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و از جاذبه‌های گردشگری بالایی برخوردار است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد زیادی گردشگر و مهمان نوروزی وارد این شهر شده‌اند و تلاش کرده‌ایم بهترین خدمات به مهمانان ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش از ورود 680 هزار گردشگر نوروزی به آبپخش خبر داد و ابراز داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان روز ششم فروردین بیش از 680 هزار گردشگر و مهمان نوروزی وارد آبپخش شده‌اند و از بخش‌های مختلف بازدید کرده‌اند.

رضایی تصریح کرد: تعداد زیادی از گردشگران نیز در اماکن اقامتی آبپخش اسکان یافته‌اند که خدمات لازم به این دسته از مهمانان نیز ارائه شده است.

وی بیان کرد: نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی مورد تاکید و توجه مسئولان قرار دارد و با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر رسیده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: مراکز بهداشتی و درمانی آبپخش و داروخانه‌های شهر نیز به شکل کشیک خدمات لازم را ارائه کرده‌اند و رضایتمندی مهمانان را فراهم کرده‌اند.

رضایی افزود: از تمام دستگاه‌ها و نهادها نیز انتظار داریم همکاری لازم را با شورای اسلامی شهر و شهرداری داشته باشند تا بتوانیم خدمات مورد نیاز را ارائه کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول