اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر:

تورهای نیم‌روزه گردشگری جاذبه‌های ملایر را معرفی کرد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری ملایر گفت: تورهای نیم‌روزه گردشگری جاذبه‌های تاریخی و تفریحی ملایر را معرفی کرد.

تورهای نیم‌روزه گردشگری جاذبه‌های ملایر را معرفی کرد

محمد بهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به استقبال مطلوب گردشگران از جاذبه‌های تفریحی و تاریخی ملایر اظهار کرد: در ایام نوروز 14 هزار و 358 نفر از دو جاذبه گردشگری ارگ نوشیجان و موزه لطفعلیان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: موزه لطفعلیان در این ایام 3 هزار و 690 گردشگر و ارگ نوشیجان 10 هزار و 668 گردشگر را پذیرایی کردند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی اتوبوس گردشگری نیز در ملایر راه‌اندازی شده و تورهای نیم‌روزه گردشگری را طی دو مرحله با همکاری بخش خصوصی برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ملایر برگزار کردند.

وی اضافه کرد: مسابقه اسب‌سواری جام نوروزی با همکاری تربیت‌بدنی در ارگ نوشیجان برگزار شد که در پایان مسابقه به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

بهاری به استقبال مطلوب گردشگران از نمایشگاه آثار شاخص صنایع‌‎دستی در عمارت مصدقی اشاره کرد و بیان داشت: منبت و مبلمان، سبدبافی، گیوه‌بافی، قلم‌زنی و تارسازی از جمله رشته‌هایی بود که در این نمایشگاه چشم هر بازدیدکننده‌ای را خیره می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام مجموعه آثار شهدا در قالب موزه شهدا و بیت‌الزهرا (س) به مناسبت ایام فاطمیه در عمارت مصدقی ملایر برپا شد که این نمایشگاه نیز بازدیدکنندگان را به سوی خود فراخواند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری ملایر در پایان آئین استقبال از گردشگران نوروزی، دیدار با خانواده شهدا روستای هدف گردشگری مانیزان، برگزار مسابقه سبزه هفت‌سین در موزه لطفعلیان و... از دیگر برنامه‌های شاخص ایام نوروز در شهرستان ملایر بود.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول