اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

گردشگری امتیاز اصلی شیراز در تولید ثروت است

استاندار فارس با بیان اینکه گردشگری امتیاز اصلی شیراز در تولید ثروت است گفت: چشم‌پوشی از استعدادهای گردشگری در این کلان‌شهر موجب عقب‌ماندگی آن در حوزه‌های مختلف می‌شود.

گردشگری امتیاز اصلی شیراز در تولید ثروت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر حوزه ریاست شهردار این شهر، دکتر سید محمد احمدی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و برخی مدیران شهرداری شیراز با اشاره به وضعیت شیراز در نوروز، اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز از امتحان تعطیلات نوروز امسال سربلند خارج شدند چراکه میهمانان نوروزی از خدمات شایسته شهری رضایت داشتند.

وی افزود: باید برای رونق اقتصادی، گردشگری، صنعتی و ... در شیراز استراتژی داشت و برنامه‌های کاربردی و هدفمند را به اجرا گذاشت.

گردشگری امتیاز اصلی شیراز در تولید ثروت است

نماینده عالی دولت در فارس از گردشگری به عنوان امتیاز اصلی شهر شیراز در تولید ثروت یاد کرد و گفت: چشم‌پوشی از استعدادهای گردشگری در شیراز موجب عقب‌ماندگی این شهر در حوزه‌های مختلف می‌شود.

وی ادامه داد: معتقدیم فضای داخلی شهر شیراز گنجایش توسعه صنعتی ندارد اما می‌توان با در نظر گرفتن چارچوب‌هایی از جمله مناظر طبیعی، گردشگری، سلامت و محیط زیست در اطراف این شهر به ایجاد صنایع مختلف پرداخت تا از این راه شیراز بتواند از نظر اقتصادی بهره‌مند شود.

مدیریت یکپارچه، شیراز را به برجسته‌ترین شهر گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌کند

استاندار فارس تصریح کرد: می‌توان با طراحی مناسب، هماهنگی بین دستگاه‌ها، تشویق سرمایه‌گذار، جلوگیری از کارشکنی و توجه به استعدادهای طبیعی، علمی، تاریخی و ... شیراز را به برجسته‌ترین شهر گردشگری خاورمیانه تبدیل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سد تنگ سرخ اشاره کرد و افزود: ضمن تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی و فنی در اجرای این سد از ایجاد آن حمایت می‌کنیم چراکه می‌تواند برای شهر شیراز جلوه‌های گردشگری بی‌نظیری را فراهم کند.

احمدی ادامه داد: در موضوع سد تنگ سرخ باید به‌گونه‌ای طراحی مناظر دیده شود که چشم‌انداز منحصر به فرد آن علاوه بر زیبایی منطقه به جذب گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول