اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد لرستان خبر داد

پرداخت بیش از 229 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان لرستانی

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: طی سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان این استان بالغ بر 229 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به این مددجویان پرداخت شد.

پرداخت بیش از 229 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان لرستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: پرداخت تسهیلات به مددجویان یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و همچنین خارج شدن مددجویان از حمایت‌های این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان قبل از دریافت این تسهیلات در دوره‌های آموزشی این نهاد که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و دیگر ارگان‌ها برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا قبل از شروع به کار اطلاعات لازم را در زمینه شغل مورد نظر خود کسب کنند تا شغل آنان با شکست روبه‌رو نشود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی استان لرستان در طول سال جهت رفع نیاز مددجویان تسهیلات مختلفی اعم از تسهیلات اشتغالزایی، خودکفایی، توان‌افزایی و ... در اختیار این مددجویان قرار می‌دهد و این امر در راستای خودکفا شدن این مددجویان است و ما امیدواریم زمانی برسد که دیگر هیج مددجویی نیازمند حمایت‌های این نهاد نباشد.

وی عنوان کرد: در این راستا سه هزار و 632 نفر از مددجویان لرستانی در سال 92 از تسهیلات استفاده کرده‌اند که جهت پرداخت تسهیلات به این مددجویان بالغ بر 229 میلیارد و 884 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/85002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول