اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال 92 صورت گرفت

کمک 5,8 میلیارد ریالی حامیان به ایتام دورودی

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت: حامیان نیکوکار دورودی بیش از 5,8 میلیارد ریال طی سال 92 به حساب ایتام این شهرستان واریز کرده‌اند.

کمک 5,8 میلیارد ریالی حامیان به ایتام دورودی

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، اسدالله اسدی صبح امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد دورود گفت: در راستای حمایت‌های مالی از ایتام تحت حمایت و به منظور گسترش نشر فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تعمیق باورهای دینی در خصوص کمک به ایتام زیر پوشش این نهاد در سال 92 بالغ بر 5,8 میلیارد ریال جهت توزیع در بین ایتام این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود در ادامه با اشاره به اینکه در این راستا مبلغ 5 میلیارد و 899 میلیون و 491 هزار ریال جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: از این مبلغ یک میلیارد و 886 میلیون و 136 هزار ریال آن به صورت غیر نقدی و مبلغ 40 میلیارد و 133 میلیون و 556 هزار ریال آن به صورت نقدی به حساب ایتام این شهرستان واریز شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 191 حامی سرپرستی 597 نفر یتیم زیر پوشش این نهاد را به عنوان فرزند معنویی خود تقبل نموده و ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال به حساب این افراد واریز می‌کند و سرانه هر یتیم 560 هزار ریال است که نسبت به مشابه سال‌های قبل رشد قابل توجهی داشته و این نشان از ایمان راسخ مردم مومن است.

اسدی در ادامه با بیان اینکه جهت کمک به ایتام نیازمند کمک‌ها و مساعدت‌های بیش از پیش افراد خیر هستیم، افزود: با اقدامات صورت گرفته و فراهم نمودن زمینه جهت افتتاح مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان امیدواریم بخشی از مشکلات ضروری خانواده‌های تحت حمایت به خصوص ایتام  مرتفع شود.

وی گفت: در سال گذشته مبلغ 240 میلیون ریال بابت کمک خرید مسکن به حساب 4 نفر از زنان سرپرست خانوار دارای یتیم به صورت بلاعوض به آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول