اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان:

4 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای فرماندهی انتظامی در همدان برخوردار شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: امسال 4 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان برخوردار شدند.

4 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای فرماندهی انتظامی در همدان برخوردار شدند

علیرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال 4 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره نیروی انتظامی توانسته خدمات مشاوره‌ای خوبی را به شهروندان ارائه کند بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروز نیز مرکز مشاوره نیروی انتظامی با 50 ایستگاه مشاوره پلیس فعال بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: در 50 مرکز پلیس 60 نفر از مشاوره نیروی انتظامی استان همدان مستقر شده و خدمات مشاوره‌ای ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد مشاوران در دو شیفت صبح و بعد از ظهر به ارائه خدمات مشاوره‌ای پرداختند و پذیرای مراجعان از ابتدای سال تاکنون بودند.

خزایی یادآور شد: در این مراکز خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف خانوادگی، انتظامی، راهنمایی و رانندگی و ... ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خدمات مشاوره‌ای در سال جاری مربوط به بحث راهنمایی و رانندگی بوده بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 3 هزار و 800 نفر از خدمات مشاوره‌ای راهنمایی رانندگی و 200 نفر نیز از خدمات مشاوره‌ای خانوادگی برخوردار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان در پایان سخنانش گفت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی به دنبال ارتقای برنامه‌های کیفی در زمینه مشاوره است تا بتواند رضایت خاطر مراجعان را جلب کند.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول