اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان الیگودرز خبر داد

بهره‌مندی بیش از 875 مددجوی الیگودرزی از خدمات مشاوره‌ای رایگان

رئیس کمیته امداد شهرستان الیگودرز از بهره‌مندی بیش از 875 نفر از مددجویان الیگودرزی از خدمات مشاوره‌ای رایگان این نهاد در شهرستان الیگودرز خبر داد.

بهره‌مندی بیش از 875 مددجوی الیگودرزی از خدمات مشاوره‌ای رایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علیرضا حاجیعلی ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد الیگودرز اظهار داشت: برگزاری جلسه‌های مشاوره در جهت برطرف نمودن مشکلات زندگی مددجویان در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی، خانوادگی و ... است.

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز با بیان اینکه این دوره های آموزشی برای بیش از 875 نفر از مددجویان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره‌های شامل مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، فرهنگ کار و تلاش، فرزندپروری، بهداشت روانی، مشاوره تحصیلی، روش‌های مهار اضطراب، پرخاشگری، استرس و...با حضور 645نفر درگروه‌های مختلف سنی شامل همسران جوان، دختران بازمانده از تحصیل، دختران بازمانده از ازدواج، زنان مطلقه، زنان سرپرست خانواده، دانش‌آموزان کانون و... است.

حاجیعلی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در این راستا 775 نفر از راهنمایی درزمینه‌های متفاوت شغلی، تحصیلی، خانوادگی، قبل از ازدواج و همچنین 100 نفر طی جلسه‌های متعدد با مشکلات متفاوتی مشاوره شدند.

وی همچنین از عقد قرارداد با کلینیک تخصصی و ارجاع پنج مورد با مشکلات حاد و دستیابی به بهبودی کامل، سرکشی از منازل 110 خانواده مشمول طرح نظام جامع آموزشی تربیتی و مشاهده مشکلات آنها به صورت مستقیم و سرکشی از 46 مدرسه در شهر و روستا و آشنایی با رابطین فرهنگی و شناسایی چند دانش‌آموز دارای مشکل حاد و پیگیری مشکلات آنها توسط مشاور خبر داد.

حاجیعلی در ادامه از پرداخت بیش از 11 میلیون ریال به عنوان هدیه به افراد برتر علمی، ورزشی، اخلاقی، قرآنی خبر داد و گفت: پرداخت این هدیه‌ها موجب تشویق مددجویان به ادامه تحصیل است.

انتهای پیام/2304/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول