اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه خدمات مشاوره تلفنی به 9 هزار متقاضی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات مشاوره تلفنی به 9 هزار نفر مراجعه‌کننده در این استان در سال 92 خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره تلفنی به 9 هزار متقاضی در چهارمحال و بختیاری

حسین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در سال گذشته افزون بر 2 هزار و 490 نفر از خانواده‌های زن سرپرست و نیازمند که به دلایلی از قبیل فوت، زندانی شدن، مفقودالاثر شدن و یا به سربازی زفتن سرپرست و یا طلاق فاقد سرپرست بوده و قادر به تأمین حداقل نیازهای اساسی خود نیستند، خدمات‌رسانی شدند.

وی افزود: اجرای طرح گسترش ارائه خدمات تخصصی اجتماعی از طریق کلینیک‌های مددکاری اجتماعی و اسکان موقت زنان سرپرست خانوار و اجرای طرح حمایت تغذیه‌ای از زنان باردار از برنامه‌های این حوزه است.

سعیدی در ادامه با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی به جامعه هدف این سازمان، گفت: حمایت از 318 کودک بی‌سرپرست در قالب نگهداری در مراکز و خانواده‌ها، ارائه خدمات به 10 هزار و 730 کودک در قالب 320 مهد کودک و اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدها از جمله این خدمات محسوب می‎شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تأمین بخشی از شهریه کودکان سه دهک پایین درآمدی و ارائه خدمات به گروه‌‌های آسیب‌دیده یا در معرض آسیب در قالب مراکز اورژانس اجتماعی، مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق از دیگر خدمات ارائه شده به جامعه هدف این سازمان به شمار می‎رود.

وی بازپروری زنان و دختران آسیب‌دیده را از دیگر این خدمات برشمرد و افزود: اسکان زنان و طرح شناسایی و ارائه خدمات به مبتلایان اختلال هویت جنسی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه امور اجتماعی است.

سعیدی اضافه کرد: ارائه مشاوره تلفنی به 9 هزار نفر و مشاوره حضوری به 8 هزار نفر مراجعه‌کننده از خدمات بهزیستی به متقاضیان دریافت خدمات مشاوره‌ای بوده است.

انتهای پیام/68006/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول