اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

بازدید از نحوه اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان

با حضور جمعی از مسئولان از نحوه اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان بازدید شد.

بازدید از نحوه اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرماندار زنجان ظهر امروز در جریان بازدید از نحوه اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان از اقدامات اوقاف در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تقدیر کرد.

علی کاظمی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های ارزنده اوقاف اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز است، بیان کرد: امسال نیز طبق سنوات قبل طرح مذکور با نظم مطلوبی در حال اجراست.

وی با مطلوب ارزیابی کردن نحوه خدمت‌رسانی مسئولان اوقاف به زائران و گردشگران مذهبی اظهار داشت: اجرای این طرح و طرح‌های مشابه موجب آشنایی بیشتر مردم کشور با جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان شده است.

وی در ادامه از نحوه خدمت‌رسانی مسئولان و مشاوران اوقاف به گردشگران نوروزی در خیمه‌های معرفت و غرفه‌های مشاوره بازدید کرد.

گفتنی است، در جریان بازدید فرماندار زنجان از نحوه اجرای طرح آرامش بهاری، جمعی از مسئولان اوقاف و همچنین معاونان فرماندار نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است، امسال طرح آرامش بهاری در جوار سه امامزاده و دو بقعه متبرکه شهرستان زنجان در حال اجراست و اجرای این طرح تا 15 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول