اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‌رسانی اوقاف استان سمنان خبر داد

برگزاری مسابقه‌های «آرامش بهاری» در استان سمنان

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری مسابقه‌های «آرامش بهاری» در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه‌های «آرامش بهاری» در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بهنام مطلبی صبح امروز در بازدید شماری از مسئولان اوقاف و امور خیریه استان سمنان از طرح‌های آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در شهرستان سمنان اظهار داشت: بر اساس طرحی که معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مرحله اجرا درآورده است، مسابقه‌های آرامش بهاری در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: استان سمنان که این روزها میزبان هزاران نفر از زائران حرم امن رضوی و مسافران نوروزی است، برگزارکننده مسابقه‌های آرامش بهاری در شهرستان‌های مختلف استان و در اماکن و محل‌های پیش‌بینی شده طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: این مسابقه فرهنگی، اجتماعی و دینی پذیرای علاقه‌مندانی است که از اقصی نقاط کشور به استان سمنان آمده‌اند و همه مسافران می‌توانند در این طرح شرکت داشته باشند.

مطلبی بیان کرد: این مسابقه‌ها، ویژه ایام تعطیلات نوروز 1393 است و در قالب طرح سئوال از کتابچه‌ای برگزار می‌شود که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و پژوهشی اوقاف مسئولیت تهیه و تنظیم این کتابچه را بر عهده داشته است، گفت: منبع سئوالات طرح شده در این مسابقه، از کتابچه‌ای با عنوان «آرامش بهاری» است که در خیمه‌های معرفت و مراکز مجری این طرح در استان سمنان توزیع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این مسابقه دارای 15 سئوال است و آخرین مهلت ارسال پاسخ‌نامه نیز 20 فروردین ماه خواهد بود.

مطلبی ادامه داد: به برندگان مسابقه‌های آرامش بهاری به قید قرعه صدها جایزه ارزشمند اعطا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند عدد گزینه‌های صحیح را به صورت یک شماره 15 رقمی از چپ به راست به سامانه 100001151100 ارسال کنند.

وی تصریح کرد: نتایج برترین‌های این مسابقه، در روز 31 فروردین ماه امسال در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.mfso.ir یا سایت مجتمع فرهنگی و پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.mfpo.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول