اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی بهداشت و سلامت صورت می‌گیرد

شهرری میزبان جشنواره بزرگ سلامت ایرانی

همزمان با روز جهانی بهداشت، جشنواره سلامت ایرانی با هدف ارتقای فرهنگ سلامت خانواده و افزایش آگاهی شهروندان در حوزه سلامت برگزار می‌شود.

شهرری میزبان جشنواره بزرگ سلامت ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 تهران، جشنواره بزرگ سلامت ایرانی به همت مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق فرهنگسرای ولاء با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و سازمان جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

در این جشنواره آگاهی‌بخشی به شهروندان در حوزه سلامت خانواده به ‌عنوان رکن اصلی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

جشنواره بزرگ سلامت ایرانی با شعار «یک عمر سلامتی با خود مراقبتی» 11 ایستگاه با موضوع‌های متنوع را در برمی‌گیرد که آشنایی با داروهای گیاهی، عرقیات کاشان، مشاوره فردی، بینایی‌سنجی خردسالان، تست قند خون، تست فشار خون، آیا می‌دانید؟، رادیو سلامت و انجمن معتادان گمنام از جمله عناوین بخش‌های مختلف این جشنواره است.

همچنین نمایشگاه کتاب با ارائه بیش از 600 عنوان کتاب و نشریه در حوزه سلامت اقوام ایرانی، آشنایی با روش‌های ضدعفونی، بینایی، شنوایی‌سنجی و تست قند خون سایر بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

در جشنواره سلامت ایرانی عرضه محصولات ایستگاه داروهای گیاهی، عرقیات کاشان و نمایشگاه کتاب با ارائه 20 درصد تخفیف به شهروندان صورت می‌گیرد.

جشنواره سلامت ایرانی با رویکرد ترویج و ارتقای فرهنگ سلامت در بین شهروندان و آشنایی با انواع داروهای گیاهی که ریشه در فرهنگ زندگی زیست بوم اقوام ایرانی داشته و برگرفته از سال‌ها تجربه پیشینیان، نیاکان و دانشمندان ایرانی و اسلامی بوده، از تاریخ 18 تا 21 فروردین‌ماه از ساعت 9 تا 18 در مترو شهرری پذیرای شهروندان است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این برنامه می‌توانند به آدرس شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران، مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول