اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول مرکز خدمات درمانی و بهداشتی قزوین

برنامه‌های هفته سلامت در سپاه قزوین تشریح شد

مسئول مرکز خدمات درمانی و بهداشتی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برنامه‌های هفته سلامت را در سپاه این استان تشریح کرد.

برنامه‌های هفته سلامت در سپاه قزوین تشریح شد

حبیب‌الله سیاهکالی‌مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شروع هفته سلامت از 18 فروردین ماه اظهار داشت: مجموعه خدمات درمانی بسیج برنامه‌های متنوعی را در راستای ارتقای سلامت افراد پیش‌بینی کرده است.

وی با تشریح برنامه‌های هفته سلامت افزود: روز دوشنبه نخستین روز هفته سلامت با صبحگاه مشترک در ساختمان سپاه استان قزوین و همایش بهداشت روانی با حضور زرگر روانشناس و صحبت در رابطه با مسائل اخلاقی و تربیتی آغاز می‌شود.

مسئول خدمات درمانی بسیج استان قزوین با بیان اینکه روز دوم هفته سلامت در سپاه با عنوان «بسیج سلامت و سلامت و بسیجیان» نامگذاری شده، اضافه کرد: روز سه‌شنبه 19 فروردین ماه دو مرکز درمانی پاکروان و امام خمینی (ره)، بسیجیان را به صورت رایگان، ویزیت می‌کنند.

سیاهکالی مرادی با اشاره به اینکه مسابقه قوی‌ترین پاسدار و سرباز در هفته سلامت برگزار می‌شود، ابراز داشت: در هفته سلامت مسابقات تیراندازی و دوی استقامت نیز در دو حوزه خواهران و برادران برگزار می‌شود که برای افراد برگزیده هدایایی در نظر گرفته شده است.

این مسئول برپایی ایستگاه سلامت در هر کدام از مقرهای سپاه را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت خواند و تصریح کرد: چهارشنبه 20 فروردین ماه همزمان با سومین روز هفته سلامت، کارکنان تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) استان مراسم اهدا خون دارند.

مسئول خدمات درمانی بسیج استان قزوین «محیط زیست سالم و کار ایمن» را عنوان چهارمین روز هفته سلامت بیان کرد و یادآور شد: در این روز فرماندهان و مسئولان سپاه از مقرهای تحت امر خود و اماکن تغذیه‌ای بازدید می‌کنند.

سیاهکالی‌مرادی همایش پیاده روی کارکنان سپاه و خانواده‌های آنان را از دیگر برنامه این هفته برشمرد و خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه 21 فروردین ماه همایش پیاده‌روی از فلکه جانبازان تا تپه نور الشهدا برگزار می‌شود که در انتهای مسیر نیز با برپایی ایستگاه سلامت افراد می‌توانند از میزان قند، فشار خون و قد و وزن خود آگاهی پیدا کنند.

وی همچنین از برپایی این ایستگاه سلامت برای عموم مردم در روز جمعه و در مکان مسجد نبی (ص) خبر داد و گفت: در این روز که با نام «تحکیم خانواده و ترویج سبک‌های فرزند پروری» نامگذاری شده است کارکنان سپاه به همراه خانواده‌های خود در نماز جمعه حضور می‌یابند.

مسئول مرکز خدمات درمانی و بهداشتی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین اضافه کرد: عیادت از بیماران صعب‌العلاج و بررسی مشکلات این افراد از نظر مادی، بیمه‌ای و روحی نیز در دستور کار مجموعه سپاه و بسیج در هفته سلامت قرار دارد.

سیاهکالی‌مرادی با اشاره به برگزاری مسابقه علمی در هفته سلامت اذعان داشت: این مسابقه با محوریت مسائل بهداشتی است و از قبل جزواتی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد که با مطالعه آن به پاسخنامه مربوط به این مسابقه پاسخ می‌دهند و در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2667/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول