اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ایام نوروز صورت گرفت

ویزیت روزانه ۸۰ بیمار در پایگاه‌های سلامت بروجرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد از فعالیت مراکز درمانی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال پایگاه‌های سلامت در بروجرد روزانه به طور متوسط 60 الی 80 بیمار را ویزیت کرده‌اند.

ویزیت روزانه ۸۰ بیمار در پایگاه‌های سلامت بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محسن صیرفی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌های شهید چمران، امام خمینی (ره) و کوثر، مراکز جراحی امیرالمومنین (ع) و بهبود و درمانگاه‌های امام سجاد (ع)، فرهنگیان و شفق به صورت 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بروجردی و مسافران نوروزی بودند.

وی همچنین از استقرار پایگاه سلامت در میدان آیت‌الله بروجردی این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح از 25 اسفند 92 تا 16 فروردین 93 با حضور 24 ساعته پزشک اجرا شد.

صیرفی با اشاره به اینکه در این پایگاه سلامت روزانه به طور متوسط 60 الی 80 بیمار ویزیت می‌شدند، اظهار کرد: ویزیت و درمان سرپایی مراجعان در محل انجام شده و در صورت نیاز به بستری شدن، بیماران از طریق آمبولانس به مراکز درمانی شهر بروجرد اعزام می‌شدند.

این مسئول همچنین از بازرسی روزانه مراکز درمانی خبر داد و اضافه کرد: در این طرح کار بازرسی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد از تمامی مراکز درمانی این شهرستان به صورت روزانه انجام می‌شد.

انتهای پیام/2304/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول