اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز رخ داد

آتش‌سوزی گسترده در نخلستان‌های آبپخش/ مهار آتش در کمتر از 2 ساعت

آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبپخش با حضور به‌موقع آتش‌نشانی مهار شد.

آتش‌سوزی گسترده در نخلستان‌های آبپخش/ مهار آتش در کمتر از 2 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز و به دنبال اعلام آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبپخش در منطقه چم‌درواهی بلافاصله آتش‌نشانی آبپخش و نیروهای امدادی خود را به محل رسانده و با وجود شدت بالای آتش‌سوزی و گسترش آن در محدوده نخلستان در مدت کمتر از دو ساعت آتش را خاموش و آرامش را به نخلستان برگرداندند.

مسئول آتش‌نشانی آبپخش که خود در نقش آتش‌نشان ظاهر شده بود در پایان این عملیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حریق در نخلستان‌های آبپخش به محل اعزام شدیم و در کمتر از سه دقیقه در نخلستان‌های چم‌درواهی حضور یافتیم.

حسین هدایت افزود: با تلاش تیم آتش‌نشانی شهرداری آبپخش و با وجود گستردگی بالای آتش‌سوزی و احتمال سرایت به سایر نخیلات، در مدت کمتر از دو ساعت آتش را خاموش کردیم.

وی در تشریح جزییات حادثه گفت: یکی از کارگران حاضر در نخلستان، پس از جمع‌آوری برگ‌های درختان نخل(پیش) اقدام به آتش زدن آنها می‌کند که به دلیل بالا بودن حجم برگ‌ها و عدم دقت لازم، زبانه آتش به سایر نخل‌ها سرایت می‌کند و چندین نخل دچار حریق می‌شوند.

هدایت بیان کرد: آتش‌نشانی آبپخش در ایام نوروز نیز چند عملیات موفق در مهار آتش‌سوزی داشت و در ایفای وظایف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول