اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ارومیه:

دستگاه‌های حاکمیتی پیام نوروزی رهبری را نصب‌العین قرار دهند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دستگاه‌های حاکمیتی پیام نوروزی مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانند.

دستگاه‌های حاکمیتی پیام نوروزی رهبری را نصب‌العین قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه لطیفه مبین بعد از ظهر امروز در نخستین نشست تخصصی امور بانوان دستگاه‌ها که در سالن جلسات استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: ایشان به عزم ملی توجه دارند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای تبدیل عزم ملی به سرمایه اجتماعی گام بردارند، چرا که مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل توطئه‌ دشمنان نظام اسلامی مردم هستند.

مبین با تاکید بر اینکه عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از بار معنایی برخوردار است، اضافه کرد: در آیه بیست سوره جهاد به این مسئله توجه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه جهاد در موضوع‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... مطرح است، خاطرنشان کرد: غفلت از کار جهادی در هیچ یک از زمینه‌ها قابل پذیرش نیست.

وی شهرداری ارومیه را نمونه‌ مدیریت جهادی دانست و بیان داشت: در دو سال که سکان هدایت شهرداری به شخص مناسبی سپرده شد، کارهای وسیع انجام پذیرفته و درآمد این مجموعه با رشد همراه بود.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول