اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خواستار شد

برگزاری همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در دانشگاه آزاد کاشمر

فرماندار کاشمر خواستار برگزاری همایش ویژه تبیین «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در دانشگاه آزاد کاشمر شد.

برگزاری همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در دانشگاه آزاد کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان امشب در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر اظهار داشت: دانشگاه‌ها به عنوان یک پایگاه قدرتمند علمی می‌توانند گام‌های خوب و مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت بردارند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهرستان نیز خواستار توجه ویژه این مرکز دانشگاهی به ارائه سلسله طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی در خصوص مسایل و معضلات شهرستان شد.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با تیزهوشی سال جاری را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند؛ ابراز داشت: باید با تمام وجود و با پرهیز از شعار در راستای تحقق آن گام برداریم و به تعبیر رئیس جمهور، دانشگاهیان می‏‌توانند در تبیین فرامین رهبر فرزانه انقلاب و پیگیری دغدغه‏‌های ایشان فعالیت کنند.

وی با تقدیر از عملکرد واحد کاشمر در سال گذشته در امر برگزاری یادواره شهدای گمنام و شهدای دانشجو و همچنین همایش ملی تبیین آراء و نظرات شهید مدرس با عنوان «مدرس؛ نماینده دیروز، الگوی امروز» خاطرنشان کرد:  مراکز آموزش عالی شهرستان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر باید در راستای تداوم فعالیت‌‏های علمی و پژوهشی خود در سال جاری تلاش کنند چرا که این فعالیت‏‌ها از ضرورت‌های شهرستان به شمار می‌رود.

فروزان با تأکید بر اینکه ایجاد دانشگاه در شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ این شهرستان باید مورد توجه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد؛ تصریح کرد: خوشبختانه دکتر حلمی به عنوان یکی از فرهیختگان دیار کاشمر در دانشگاه‌‏های آزاد اسلامی استان‏‌های خراسان بزرگ نقشی بی‏بدیل دارند، بنابراین می‌‏توان با بهره‌گیری از توان مدیریتی ایشان مرکز کوهسرخ را راه‌‏اندازی و در گذر زمان به دانشگاهی پویا و بالنده تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار سیدمحمدجواد موسوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر نیز با اشاره به فعالیت ربع قرن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر، به عملکرد 25 ساله این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: واحد کاشمر با تمام توان آماده همکاری با ارکان مدیریتی شهرستان و استان است.

انتهای پیام/2202/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول