اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ارائه خدمات بهزیستی به افراد باید با کرامت انسانی همراه باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: موضوع بسیار مهمی که در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی باید مورد توجه قرار گیرد، حفظ کرامت و حرمت انسانی است.

ارائه خدمات بهزیستی به افراد باید با کرامت انسانی همراه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: کار در بهزیستی از گستردگی بالایی برخوردار است و می‌طلبد کارکنان این نهاد تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف به کار گیرند.

وی اضافه کرد: توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر، اشتغال معلولین، اقدام برای رفع مشکلات خانوادگی و فردی و تقویت و انسجام خیرین و تشویق آنها برای راه‌اندازی مراکز مورد نیاز جامعه از دیگر وظایف بهزیستی است.

امام جمعه اراک بیان داشت: خوشبختانه اقدامات بهزیستی استان در راستای حمایت، توانمندسازی و دستگیری از نیازمندان و محرومان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بوده که امیدواریم این اقدامات توسعه یابد.

دری ‌نجف‌آبادی تاکید کرد: خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.

رضا ربیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: سازمان بهزیستی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی دولتی است که خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف بهزیستی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول