اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشخص شدن صعود 2 تیم از لیگ دسته اول

حریفان بهزیستی قم در لیگ برتر گلبال کشور مشخص شدند

رقبای تیم گلبال بهزیستی قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر گلبال مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

حریفان بهزیستی قم در لیگ برتر گلبال کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی امسال برگزار می‌شود که در پایان لیگ فصل گذشته دو تیم از جمع هفت تیم حاضر در این پیکارها به لیگ دسته اول سقوط کردند و دو تیم از دسته اول به لیگ برتر آمده و جایگزین آنها شدند.

تیم گلبال بهزیستی قم یکی از تیم‌های باسابقه و پرافتخار گلبال کشور است که سابقه کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را نیز دارد و توانسته به عنوان قهرمان ایران در مسابقات بین‌المللی این رشته در کشورهای مالزی و ایتالیا نیز به میدان رفته و افتخار کسب کند.

مردان گلبالیست قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور در جدال هفت تیم حاضر در این مسابقات، نیم فصل نخست را با کسب عنوان نایب قهرمانی پشت سر گذاشتند اما با احتساب نتایج به دست آمده در نیم فصل دوم در مجموع به مقام سوم نائل شدند.

حالا فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور در راه است و تیم گلبال بهزیستی قم حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخته و امیدوار است که بعد از سال‌ها بتواند در جایگاه نخست قرار گرفته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

این در حالی است که در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور تیم مناطق نفت‌خیز با اقتدار به عنوان قهرمانی دهمین دوره این بازی‌ها دست یافت در حالی که تیم هیئت گلبال تویسرکان در جایگاه دوم ایستاد و بهزیستی قم سوم شد.

با برنامه‌ریزی انجمن گلبال فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در این رقابت‌ها که با حضور هفت تیم و در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد، تیم مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب 33 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، هیئت تویسرکان با 27 امتیاز دوم شد و تیم‌های بهزیستی قم با 19 امتیاز، شهید هرندی تهران با 18 امتیاز، تعاونی میزان خراسان رضوی با 18 امتیاز، هیئت نابینایان و کم‌بینایان اردبیل با هفت امتیاز و سیستان و بلوچستان با 3 امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم تا هفتم قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیم‌های گلبال مردان هیئت اردبیل و هیئت سیستان و بلوچستان با قرار گرفتن در مکان‌های ششم و هفتم به دسته اول سقوط کردند و تیم‌های گل‌گهر سیرجان و بهزیستی اصفهان با موفقیت در لیگ دسته اول این رشته به لیگ برتر صعود کردند.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول