اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

بازرسان کار از واحدهای صنعتی بیشتر بازدید کنند

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: بازرسان کاز از واحدهای صنعتی و تولیدی مناطق مختلف آذربایجان غربی بیشتر بازدید کنند.

بازرسان کار از واحدهای صنعتی بیشتر بازدید کنند

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت قراردادها به واحدهای تولیدی و صنعتی اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه بازرسان به تعداد کارگران هر واحد باید قرارداد کار مطالبه کنند، افزود: بازرسان مجری قانون بوده و اهرم اجرایی در دست دارند.

وی ادامه داد: برای رسیدگی به وضعیت قراردادها نباید منتظر گزارش‌دهی و شکایت کارگران باشند.

این فعال کارگری انعقاد قرارداد موقت برای کارهای مستمر را حرکتی بی‌معنا دانست و ادامه داد: برای کار مستمر باید قرارداد مستمر منعقد شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این صورت تا زمانی که کارخانه به حیات اقتصادی خود ادامه می‌دهد، کارگران از امنیت شغلی برخوردار هستند.

وی به ضرورت طراحی سیستم اتوماسیون اداری برای به‌روز سازی اطلاعات کارخانه‌ها، کارگران و ... اشاره کرد و افزود: اطلاعات جدید در ارتباط با واحدهای تولیدی فعال، نیمه‌فعال و تعطیل باید موجود باشد.

انتهای پیام/61002/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول