اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست قم خبر داد

صدور 200 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای صنعتی و خدماتی در قم

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم از صدور بیش از 200 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای صنعتی، خدماتی و معدنی استان در سال 92 خبر داد.

صدور 200 اخطاریه زیست‌محیطی به واحدهای صنعتی و خدماتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، علی احمدی با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال 92 اظهار داشت: واحد حقوقی این اداره کل در سال 92 بر اساس گزارش کارشناسان بیش از 200 اخطاریه به واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اخطاریه‌های صادره شامل آلودگی‌های زیست‌محیطی، عدم خوداظهاری، توقف فعالیت، عدم نصب سیستم پایش لحظه‌ای، اعلام یک در هزار فروش و عدم اخذ مجوز بوده که از این میان 30 پرونده در ارتباط با واحدهای آلاینده در مراجع قضایی تشکیل شده است.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم از توقف سه واحد آلاینده به دلیل اخطاریه‌های متعدد، گزارش کارشناسان و شکواییه‌های مردمی خبر داد و گفت: واحد حقوقی این اداره کل در سال 92 فعالیت خود را بر روی چاه‌های ذغال، کوره‌های ذوب سرب غیرمجاز و واحدهای به شدت آلاینده در سطح استان متمرکز ساخته بود.

وی افزود: امیدواریم در ادامه برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های گذشته بتوانیم با همکاری نیروی انتظامی و مقامات قضایی هرچه بیشتر از فعالیت واحدهای آلاینده در سطح استان جلوگیری کرده و گام‌های مثبت و موثری در راستای پاکسازی و سالم‌سازی محیط زیست استان برداریم.

احمدی در پایان تخلفات حوزه شکار و صید در استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: با نظارت و پایش مستمر محیط‌بانان و گزارش ضابطین قضایی بیش از 15 پرونده در ارتباط با تخلفات در این حوزه در مراجع قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است و حیوانات زنده مکشوفه نیز پس از تیمار و رسیدگی به آغوش طبیعت بازگردانده شده‌اند.

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول