اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست دیودیده با عضو کمیسیون صنایع مجلس مطرح شد

تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در سال 93

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد این استان در سال 93 خبر داد.

تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در دیدار با عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن این استان اشاره کرد.

 دیودیده در این نشست افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حمایت همه جانبه‌ای از تولید و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد صورت خواهد گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فراهم آوردن شرایط تخفیف در سود تسهیلات اعطایی به سرمایه‌گذاران، تزریق منابع مالی جدید از طریق جذب حمایت مالی ایدرو، ایمیدرو و بنیاد برکت و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم و حمایت مالی داخلی و خارجی تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران بزرگ به استان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه‌های چهار ساله مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان تدوین شده و امید است با اجرایی شدن این برنامه شاهد تحرکی امیدوار کننده و قابل قبول در صنعت استان باشیم.

دیودیده به فعالیت رساندن توانایی‌های متنوع کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنعت و معدن، استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده واحدهای صنعتی و ادامه روند تعیین تکلیف واحدهای راکد و نیمه فعال را از دیگر برنامه‌های خود در سال جدید دانست.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور زارعی در کمیسیون صنایع و معادن ضمن تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های وی طی سال گذشته، حضور این نماینده استان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس را وزنه‌ای مهم و قابل اتکا برای صنعت استان دانست و ابراز امیدواری کرد با ارتباطات قوی زارعی؛ بخش عمده‌ای از مشکلات پیش‌روی بخش صنعت استان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/82009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول