اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان خبر داد

بازدید 52 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری ریگان

معاون فرماندار ریگان گفت: 52 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان ریگان در ایام نوروز بازدید کردند.

بازدید 52 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، انعکاس گزارش‌ها و معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی ریگان در رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس توانسته در جذب گردشگر و توریست در این شهرستان کویری تأثیر مثبتی بگذارد و ریگان را به قطب گردشگری تبدیل کند.

درج جاذبه‌های گردشگری از جمله بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان در رسانه‌ها گردشگران زیادی را به این منطقه کشاند و در نوروز امسال بیش از 52 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های طبیعی شهرستان بازدید کردند.

طی بررسی‌هایی که از تعدادی از گردشگران صورت گرفت، اذعان کردند که با مطالعه جاذبه‌های گردشگری در رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس به این شهرستان عزیمت کردند.

یکی از جاذبه‌های دیدنی ریگان قنات پرآب در روستای رستم‌آباد چاه‌ملک است که با درج آن در خبرگزاری فارس، کارشناسان میراث فرهنگی از این قنات بازدید کردند و اعلام شد این قنات ثبت ملی می‌شود.

نقش رسانه‌ها در جذب گردشگر به ریگان

محمدصادق دادالله‌پور معاون فرماندار ریگان با نقش خبرگزاری فارس را در معرفی جاذبه‌ها و جذب گردشگری به این شهرستان مهم خواند و اظهار داشت: این خبرگزاری موضوعات مهمی را در این شهرستان منعکس کرده و امروز ما شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف در این شهرستان هستیم.

وی گفت: رسانه‌ها به عنوان یک امکان بالقوه مناسب‌ترین فرصت‌ها را برای ارتباط مسئولان با افکار عمومی فراهم می‌سازند که زمینه خوبی را خبرگزاری فارس در زمینه جذب گردشگر در این شهرستان ایجاد کرده است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان ریگان افزود: استفاده از رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط مسئولان با افکار عمومی درباره فعالیت‌های انجام شده و انعکاس ظرفیت‌های گردشگری به عنوان یکی از مفیدترین، با صرفه‌ترین، سریع‌ترین، گسترده‌ترین و مستمرترین شیوه‌های برقراری ارتباط متقابل میان سازمان با مردم است.

معاون فرماندار ریگان تصریح کرد: سال گذشته خبرگزاری فارس با درج مطالبی در زمینه جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان زمینه جذب گردشگران زیادی را در این شهرستان فراهم کرد به طوری که بیش از 52 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

دادالله‌پور با بیان اینکه شهرستان ریگان دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی از جمله بلندترین تپه‌های شنی دنیا، بناهای تاریخی متعدد، جنگل کهور منحصر به‌فرد و آبشارها و چشمه‌سارهای جاری و گورستان‌های قدیمی است، توانسته گردشگران زیادی را در ایام نوروز به سمت خود جذب کند.

انتهای پیام/80014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول