اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک اتفاق نادر در کمپ نوروزی شهر اصفهان رخ داد

تولد یک نوزاد در محل اسکان روباز گردشگران اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت ۴۸/۲ نیمه شب گذشته در باغ فدک اصفهان زن جوانی دچار مشکل شده و در نهایت این زن در باغ فدک زایمان کرد و پس از آن نوزاد و بچه تازه متولد شده به بیمارستان منتقل شدند.

تولد یک نوزاد در محل اسکان روباز گردشگران اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، بهزاد بزرگ‌زاد اظهار کرد: در حدود ساعت 48/2 نیمه شب یکی از گروه‌های آتش‌نشانی در حال گشت‌زنی در باغ فدک متوجه می‌شود در گوشه‌ای از باغ فدک زن جوانی دچار مشکل شده است، با اطلاع از شرایط بحرانی آن زن نیروهای ایمنی بلافاصله از طریق بیسیم به فرماندهی اطلاع داده و اورژانس را به محل فرا می‌خوانند.

وی ادامه داد: در نهایت این زن در باغ فدک زایمان کرده و پس از آن نوزاد و بچه تازه متولد شده به داخل اورژانس منتقل شده و به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

بزرگ‌زاد همچنین گفت: با توجه به شرایط سخت وضع حمل مادر، فردای آن شب نیز از بیمارستان پیگیری کردیم و متوجه شدیم که خوشبختانه حال مادر و دختر بچه تازه متولد شده خوب است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در شب‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم سال 93 در مجموع 928 چادر در محل‌های اسکان مسافران نوروزی برپا شد، ادامه داد: 237 نفر آتش‌نشان در طول این سه شب وظیفه برقراری ایمنی در کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی را بر عهده داشتند.

وی با اعلام اینکه تا روزی که مسافران محترم در شهر اصفهان میهمان هستند آتش‌نشانان نیز در کمپ‌های اسکان مستقر خواهند بود گفت: هر کدام از 180 کپسول پیک نیکی که در این سه شب از داخل چادر مسافران نوروزی خارج شد می‌توانست خانواده‌ای را داغدار نموده و شیرینی سفر را به کام مسافران تلخ نماید اما با وظیفه شناسی و پیگیری مستمر آتش‌نشانان در طول این شب‌ها خدا را شکر چنین اتفاقی رخ نداد وی تصریح کرد: در روزهای گذشته نیز مجموعاً" 61 دستگاه اطفائیه به همراه 124 نفر نیرو در نقاط شلوغ و پر رفت و آمد شهر مستقر شده بود.

وی همچنین به حریق و حوادث سطح شهر اصفهان طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: طی روزهای دوازدهم تا چهاردهم فروردین 27 حادثه و 15 حریق در سطح شهر به وقوع پیوست که مجموعاً 15 نفر از حوادث مختلف نجات داده شدند.

انتهای پیام/2301/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول