اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

ورود 50 هزار خودرو به شهرستان جم

فرماندار جم از ورود 50 هزار خودرو به شهرستان جم خبر داد.

ورود 50 هزار خودرو به شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع ظهر امروز در بازدید از اماکن اقامتی جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای بیشترین تعداد آثار تاریخی و گردشگری است و در تعطیلات سال‌جاری نسبت به تجهیز و ساماندهی اماکن گردشگری برای رفاه بیشتر گردشگران اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

وی افزود: مسافران بسیار زیادی در تعطیلات نوروزی امسال به جم مسافرت کرده‌اند که باید خدماتی متناسب با شان مهمانان ارائه کنیم.

فرماندار جم ابراز داشت: از مهم‌ترین نقاط دیدنی این شهرستان می‌توان به کوه پردیس، باغ‌های لیمو و زیتون، پیر بی‌بی بانو، جنگل گلوبردکان ریز و مناطق باستانی دایو و گلوقلات، پیر گلدسته، سد و گورستان تاریخی اشاره کرد که تاکنون گردشگران و مسافران از این مناطق بازدید داشته‌اند.

زارع تصریح کرد: تعداد 24 مدرسه و 128 کلاس درس برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در نظر گرفته شدند که امیدوار هستیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن ارائه شود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از 14 پارک گردشگری و فضای سبز نیز برای اسکان موقت مسافران نوروزی پیش‌بینی شد که در ایام تعطیلات خدمات مورد نیاز را ارائه کردند.

فرماندار جم از ورود 50 هزار خودرو به شهرستان جم خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات تاکنون به طور میانگین در هر شبانه‌روز 4 هزار و 317 خودرو از سمت استان فارس وارد شهرستان شده‌اند و در مجموع بیش از 50 هزار خودرو به شهرستان جم ورود داشته‌اند.

زارع یادآور شد: اطلاع‌رسانی به مهمانان نوروزی مورد تاکید و توجه قرار دارد و امیدوار هستیم این امر مورد توجه مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد.

انتهای پیام/2451/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول