اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری ارشاد مازندران:

30 هزار نفر در مازندران به تماشای فیلم‌های اکران نوروزی نشستند

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: حدود 30 هزار نفر در 9 سالن فعال سینماهای استان به تماشای فیلم‌های اکران نوروزی نشستند.

30 هزار نفر در مازندران به تماشای فیلم‌های اکران نوروزی نشستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محمد محمدی با بیان اهمیت و جایگاه ویژه بخش فرهنگی ستاد خدمات سفر استان گفت: بخش فرهنگی ستاد خدمات سفر با همسو کردن فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف عضو این معاونت سعی می‌کند با ارائه برنامه‌های هدفمند و اثرگذار فرهنگی با رویکرد شناساندن و عرضه توانمندی‌های فرهنگی و هنری استان، اقامت مناسب و خاطره‌انگیزی را برای مسافران نوروزی فراهم آورد.

وی از توزیع صدها هزار بروشور و تراکت با موضوعات مذهبی، بهداشتی، ایمنی و اطلاعات سفر در بین مسافران خبر داد.

محمدی افزود: اجرای برنامه‌های متناسب با ایام فاطمیه، اهدای کتاب و موسیقی‌های مازندرانی به مسافران، برگزاری 17 نمایشگاه صنایع دستی و هنری در شهرها و نوار ساحلی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی، کارگاه‌های نقاشی ویژه کودکان، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی نظیر نوروزخوانی، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای، تبلیغات و فضاسازی متناسب با ایام، برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه استان، ایجاد کمپ‌های نماز و برنامه‌ریزی برای حضور امام جماعت در مساجد بین راهی از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی ستاد خدمات سفر استان بود.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی اقامت مسافران در استان بیان داشت: تا تاریخ 10 فروردین 93 حدود 30 هزار نفر در 9 سالن فعال سینماهای استان به تماشای فیلم‌های اکران نوروزی نشستند.

 محمدی اظهار امیدواری کرد: با تشکیل کارگروه فرهنگ و هنر در آینده‌ای نزدیک توانمندی‌های بالقوه فرهنگی و هنری استان به ظهور برسد و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش فعالیت‌ها در استان این باشیم.

انتهای پیام/86012/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول