اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور یزد خبر داد

کاهش 22 درصدی حوادث در یزد

رئیس پلیس راهور یزد از کاهش 22 درصدی حوادث جرحی و خسارتی در ایام نوروز در استان یزد خبر داد.

کاهش 22 درصدی حوادث در یزد

اردوان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح ترافیکی پلیس در سطح استان از سال گذشته تا کنون شاهد کاهش بیش از 22 درصدی تصادفات در استان یزد بودیم.

وی افزود: همکاری خوب رانندگان در سطح معابر با پلیس و رعایت قانون و مقررات همچنین رعایت احترام به حقوق دیگران در رانندگی از جمله دلایل کاهش حوادث در این ایام است.

این مقام مسئول با اشاره به کاهش تصادفات در سطح استان اضافه کرد: در این مدت همچنین تلفات ناشی از تصادفات به صفر رسیده و حتی در برخی روزها نیز تصادف جرحی گزارش نشده است.

وی با تاکید بر رعایت قانون و مقررات از سوی رانندگان و موتورسواران عنوان کرد: به دلیل ورود مسافران و میهمانان نوروزی به استان یزد و بازدید از اماکن تاریخی فرهنگی و مذهبی، روزانه شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر هستیم.

رئیس راهور یزد با بیان اینکه بسیاری از معابر دارای ترافیک سنگین هستند بیان کرد: خیابان‌های قیام و آیت‌الله کاشانی، مجموعه امیرچخماق، خیابان امام خمینی، خیابان فرخی، خیابان فهادان و بلوار جمهوری به دلیل داشتن اماکن قابل بازدید برای مسافران دارای ترافیک سنگین است.

وی یادآور شد: به دلیل شلوغی شهر، عابران پیاده از عرض خیابان در حال تردد هستند که لازم است موتور سواران بیش از گذشته بر رعایت قوانین و مقررات استوار باشند تا برای خود و مسافران نوروزی در این ایام مشکلی ایجاد نشود.

قاسمی با بیان اینکه شهروندان تا حد امکان از تردد در هسته مرکزی شهر خودداری کنند افزود: هر میزان که تردد در هسته مرکزی شهر کمتر باشد مسافران و میهمانان کمتر دچار مشکل و اتلاف وقت در ترافیک می شوند.

وی با اعلام اینکه رعایت قانون و مقررات از سوی رانندگان کاملا مشهود است عنوان کرد: این مسئله موجب شده تا اعمال قانون کمتری داشته باشیم اما انتظار می‌رود این رویه کماکان و در طول ایام سال نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2464/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول