اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد

ورود 620 هزار گردشگر نوروزی به شبانکاره

بخشدار شبانکاره از ورود 620 هزار گردشگر نوروزی به شبانکاره خبر داد.

ورود 620 هزار گردشگر نوروزی به شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار ارزشمندی است و همه ساله در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران نوروزی در این استان هستیم.

وی افزود: منطقه شبانکاره از مناطق سرسبز و زیبای استان است و بخش زیادی از گردشگران نوروزی تاکنون از این منطقه بازدید کرده و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کرده‌اند.

بخشدار شبانکاره از ورود 620 هزار گردشگر نوروزی به شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز دهم فروردین تعداد 620 هزار گردشگر و میهمان نوروزی وارد شبانکاره شده‌اند.

چترسنجی تصریح کرد: از این تعداد میهمان نوروزی تاکنون حدود 100 هزار مسافر در اماکن اقامتی شبانکاره اسکان یافته و اقامت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شبانکاره قبل از آغاز تعطیلات برنامه‌های ارزشمندی را تدارک دید و تعداد 40 کلاس درس در قالب هفت مدرسه و سایر اماکن اقامتی شبانکاره برای میهمانان نوروزی مهیا شدند.

این مسئول بیان کرد: سد رئیسعلی دلواری از مناطق زیبای استان است که چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد و امسال بخش زیادی از گردشگران از این منطقه زیبا دیدن کرده‌اند.

چترسنجی گفت: مزارع سرسبز، زیارتگاه‌های مختلف و پارک آزادی با امکاناتی شامل شهربازی، آبشار، نمازخانه، حمام و سرویس بهداشتی باعث جذب بیشترین مسافران نوروزی شده است.

وی یادآور شد: تاکید زیادی بر کیفیت‌بخشی به خدمات به میهمانان نوروزی داریم و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول