اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد

ساماندهی حاشیه‌نشینی در کرمان با اجرای طرح آمارگیری و مستندسازی

شهردار کرمان گفت: ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهر کرمان با اجرای طرح آمارگیری و مستندسازی از مناطق حاشیه‌نشین کرمان در حال انجام است.

ساماندهی حاشیه‌نشینی در کرمان با اجرای طرح آمارگیری و مستندسازی

ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از مناطق حاشیه‌نشین روستای شیشه‌گر شهر کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان با اجرای  طرح مدون آمارگیری و مستندسازی مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهر کرمان در قالب طرح کمربند سبز کرمان اجرا می‌شود و درختکاری در اراضی باز پس‌گرفته از زمین‌خواران صورت می‌گیرد و کمربند سبز شهر کرمان 70 کیلومتر است.

شهردار کرمان خاطر نشان کرد: جمعیت حاشیه‌نشینان، وضعیت کلاهبرداران و ساختمان‌های دارای سکونت با اجرای طرح آمارگیری و مستندسازی در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان مشخص می‌شود.

سیف‌اللهی کرمان ادامه داد: طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهر کرمان در مناطق چهارگانه صورت می‌گیرد و به صورت برنامه‌ای مدون توسط استانداری، شهرداری، اداره راه و شهرسازی و راهداری دنبال می‌شود.

وی گفت: شهر کرمان بر اساس آمار موجود 50 هزار نفر حاشیه‌نشین دارد که حاشیه‌نشینی مشکلاتی را برای کرمان و مردم این شهر ایجاد کرده است.

انتهای پیام/80019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول