اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

طرح آمارگیری از مناطق حاشیه‌نشین کرمان اجرا می‌شود

شهردار کرمان گفت: طرح مدون آمارگیری و مستندسازی مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان اجرا می‌شود.

طرح آمارگیری از مناطق حاشیه‌نشین کرمان اجرا می‌شود

ابوالقاسم سیف‌اللهی صبح امروز در حاشیه تخریب اراضی تصرفی و جلوگیری از حاشیه‌نشینی در کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از گذشته تصرف‌هایی توسط زمین‌خواران در پلاک 2975 اراضی دولتی شهر کرمان صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: دستگاه‌های مرتبط در فاز نخست ساماندهی حاشیه‌نشینی در کرمان با حکم قضایی فقط آلونک‌هایی ساخته و دیوارهای زمین‌های تصرفی را تخریب می‌کنند و به مناطق مسکونی کاری ندارند.

شهردار کرمان عنوان کرد: طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهر کرمان در قالب طرح کمربند سبز کرمان اجرا می‌شود و درختکاری در اراضی بازپس گرفته از زمین‌خواران صورت می‌گیرد.

سیف‌اللهی تصریح کرد: در آستانه هفته درختکاری قرار داریم و صبح امروز 30 هکتار درختکاری در شهر کرمان انجام می‌شود.

وی از انجام آمارگیری و مستندسازی در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح جمعیت حاشیه‌نشینان، وضعیت کلاهبرداران و ساختمان‌های دارای سکونت شناسایی می‌شود.

شهردار کرمان ادامه داد: طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهر کرمان در مناطق چهارگانه صورت می‌گیرد و به صورت برنامه‌ای مدون توسط استانداری، شهرداری، اداره راه و شهرسازی و راهداری دنبال می‌شود.

سیف‌اللهی گفت: شهر کرمان بر اساس آمار موجود 50 هزار نفر حاشیه‌نشین دارد که نسبت به جمعیت 850 هزار نفری حاشیه‌نشینان در مشهد بالا نیست، اما این آمار را نمی‌توانیم برای شهر کرمان قبول کنیم.

انتهای پیام/80019/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول