اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام 7500 زائر راهیان نور از چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 7 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم استان در 19 مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‎شوند.

اعزام 7500 زائر راهیان نور از چهارمحال و بختیاری

رضا محمدسلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سپاه قمربنی هاشم (ع) استان در چند نوبت از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در 19 مرحله بیش از 7 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این استان را به این مناطق اعزام می‎کند.

وی افزود: از ابتدای اعزام کاروان‎های راهیان نور استان تاکنون بیش از 6 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم این استان از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کرده‌اند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مرحله اول این اعزام‌ها با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش این استان 3 هزار و 600 نفر از دانش‎آموزان دبیرستانی در قالب 23 کاروان به مناطق جنگی شمال غرب کشور اعزام شدند و در مرحله بعد 2 هزار نفر از دانشجویان استان از مناطق ذکر شده بازدید کردند.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم می‎توانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند باعث ایجاد تحول در بین جوانان شویم.

وی از توزیع 14 هزار بسته فرهنگی در بین زائران سرزمین نور استان خبر داد و گفت: بسته‌های فرهنگی در راستای آگاهی‌بخشی بیشتر پیرامون توطئه‌های استکباری و راه‌های مقابله با جنگ نرم تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/68004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول