اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

راهیان نور زمینه‌ساز انتقال ارزش‌های والای انسانی است

شهردار منطقه 20 با اشاره به ویژگی‌های اردوهای راهیان نور گفت: راهیان نور زمینه‌ساز انتقال ارزش‌های والای انسانی و بسط و گسترش فرهنگ‌های دفاع مقدس است.

راهیان نور زمینه‌ساز انتقال ارزش‌های والای انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور کتانباف صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور خانواده معظم شهدا و شهروندان منطقه 20 طی سخنانی کاروان راهیان نور و حضور تمام اقشار جامعه به‌ویژه جوانان و نسل چهارم انقلاب در مکان‌های مقدس از جمله اماکن مذهبی و زیارتی و همچنین مناطق عملیاتی را زمینه‌ساز انتقال ارزش‌های والای انسانی و بسط و گسترش فرهنگ‌های دفاع مقدس دانست و گفت: ما همواره وظیفه داریم یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگهداریم و فراهم کردن شرایطی برای حضور خانواده شهدا و شهروندان تهرانی در مناطق جنگی بخشی از رسالت ما را به انجام می‌رساند و از این طریق می‌توانیم پیام شهدا را به خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

شهردار منطقه 20 بازدید از مناطق جنگی دهلاویه و یادمان شهید چمران، سوسنگرد، هویزه، علم‌الهدی، منطقه عملیاتی کربلای 4 و 5، مسجد جامع خرمشهر، منطقه فتح‌المبین و شوش را از برنامه‌های این سفر معنوی برشمرد و افزود: به منظور روشنگری و روایت صحیح وقایع دوران دفاع مقدس، راویانی از سوی باغ موزه دفاع مقدس با کاروان راهیان نور همراه خواهند بود.

وی در ادامه به تعبیه امکانات درمانی و پزشک متخصص، همراه با زائران برای رفع خطرات احتمالی پرداخت و خاطرنشان کرد: زائران در دوکوهه، خرمشهر و شوش دانیال اسکان می‌یابند و سخنرانی پیرامون ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس، توزیع بسته‌های فرهنگی، برگزاری شب شعر و خاطره و بازدید از یادمان شهدای فتح‌المبین، شلمچه، اروند و هویزه از جمله برنامه‌های فرهنگی در این سفر معنوی است.

پرمخاطب‌ترین کاروان راهیان نور

همچنین در این مراسم محمد فلاح‌زاده، معاون پژوهشی باغ موزه دفاع مقدس به کاروان راهیان نور منطقه 20 اشاره کرد و گفت: در این دوره از اعزام‌ها که 31 اعزام آن انجام شده است، پرتعدادترین و پرمخاطب‌ترین کاروان شهر تهران بوده که در نخستین اعزام سال جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

بر پایه این گزارش، مراسم مشایعت کاروان راهیان نور ولایت شهرداری منطقه 20 که متشکل از 440 خانواده معظم شهید و شهروندان بود و می‌توان از آن به عنوان بزرگترین کاروان راهیان نور سال‌جاری یاد کرد، طبق روال مرسوم پس از قرائت زیارت عاشورا با حضور شهردار، قائم مقام منطقه، معاونان و شهرداران نواحی شهرداری منطقه 20 و معاون پژوهش باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و زائران این منطقه در قالب بزرگترین کاروان این دوره از سفرها به سرزمین لاله‌ها عزیمت کردند.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول