اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود:

راهیان نور بخشی از دغدغه‌های فرهنگی رهبری را برطرف می‌سازد

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: اردوهای راهیان نور در ایام نوروز بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در کشور است و بخشی از دغدغه‌های فرهنگی رهبری را برطرف می‌سازد.

راهیان نور بخشی از دغدغه‌های فرهنگی رهبری را برطرف می‌سازد

جمال‏الدین غنایی امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان شاهرود به مناطق جنگی در جنوب کشور در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: امیدواریم با توجه به تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر عزم ملی و مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد و فرهنگ بتوانیم به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

وی افزود: تأکید رهبری بر مدیریت جهادی بدان دلیل است که در دوران دفاع مقدس، مدیریت قوی خود را نشان داده‏ایم و بسیج به عنوان یک نیروی جهادی توانسته در تمام عرصه‏ها با مدیریت جهادی کارها را به نحو احسن انجام دهد.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ و ابعاد مختلف آن سبب پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها خواهد شد و توجه به فرهنگ به معنای توجه به گذشته و آینده کشور برای تعالی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، فرهنگ غنی و کهن ایران را دوباره به ظهور رساند و جهانیان را با این فرهنگ دوباره آشنا و چشم طمع دشمنان را از کشور کوتاه کرد.

غنایی بیان کرد: دوران دفاع مقدس، تجلی اوج فرهنگ والای ایران اسلامی بود و در جنگ به جهانیان ثابت کردیم که با فرهنگ‌ترین مردم دنیا هستیم و با توجه به آمیزه‏های اسلام عمل می‌کنیم و رحمت و رأفت اسلامی ما را دنیا نظاره‌گرد بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برای جهانیان الگویی بی‌نظیر است، گفت: امروز ملت‏ها با توجه به فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت ماست که برابر استبداد و زور و ستم می‏ایستند و ندای حق‌طلبی سر می‏دهند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود اظهار کرد: دشمن می‏خواهد فرهنگ دفاع مقدس را از ما بگیرد؛ چرا که به این نتیجه رسیده که فرهنگ دفاع مقدس سبب پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی شده است.

وی تأکید کرد: عزم ملی، اراده و خودباوری، اتحاد و همدلی، ایستادگی و شجاعت، معرفت و بصیرت، همه و همه از دل فرهنگ دفاع مقدس برخاسته و ایران اسلامی را به جلو هدایت می‏کند.

غنایی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور در طول سال و به خصوص ایام نوروز سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‏شود و این سبب ماندگاری این فرهنگ در سراسر جامعه است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور در ایام نوروز بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در کشور است که اثرات بسیار مثبتی در جامعه می‏گذارد.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود اظهار کرد: تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را برابر توطئه‏های فرهنگی دشمنان بیمه می‏کند و سبب استحکام و عزم ملی می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول