اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

حرکت جهادی همه مردم و مدیران، اصل مهم تحقق شعار سال 93 است

امام جمعه اندیمشک گفت: حرکت جهادی همه مردم و مدیران اصل مهم تحقق شعار سال 93 است.

حرکت جهادی همه مردم و مدیران، اصل مهم تحقق شعار سال  93 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امروز در جمع نمازگزاران در مصلای جمعه این شهرستان اظهار کرد: توجه ویژه به اقتصاد و فرهنگ مهم‌ترین اصل و لازمه حرکت جهادی همه مردم و مدیران برای تحقق شعار سال 93 مقام معظم رهبری است که در سایه عزم ملی میسر می‌شود.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان و سخنان ایشان در جمع زائران کاروان‌های راهیان نور تصریح کرد: بزرگ‌ترین درس دفاع مقدس این بود که نشان داد در سایه اتحاد، ایمان و حسن ظن به خداوند متعال و اعتقاد به صدق وعده الهی می‌توان از گذرگاه‌های دشوار عبور کرد.

خطیب نمازجمعه اندیمشک ابراز داشت: این ویژگی‌ها باعث شد که ملت ما بتواند در مقابل دشمن پیروز شده و او را وادار به عقب‌نشینی از خاک کشور کرده و او را شکست دهد.

خدامی با بیان اینکه مردم باید از ظرفیت انسان‌سازی مجالس عزای اهل بیت بهره کافی را ببرند افزود: همزمان با روز شهادت صدیقه طاهره و یوم الزهرا (س) تجمع هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری در میدان مرکزی شهر برگزار می‌شود و از مردم می‌خواهم که با توجه به اینکه در ایام شهادت این بانوی بزرگوار قرار داریم حرمت این ایام را به خوبی نگه دارند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی با گرامی داشت این روز تصریح کرد: مردم در این روز با رأی قاطع خود به این نظام مشروع الهی و آسمانی رای باعث به وجود آمدن یک نظام اسلامی بی‌نظیر در جهان شدند که اکنون الگوی بسیاری از انقلاب‌های صورت گرفته در دنیا می‌باشد.

وی گفت: مردم در روز طبیعت در بهره‌برداری از طبیعت به سبک و روش سالم اسلامی تلاش کنند و از آلودگی محیط زیست و طبیعت بپرهیزند.

انتهای پیام/72020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول