اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور:

مدیریت جهادی عزم ملی را تقویت می‌کند

امام جمعه شهرستان نور گفت: مدیریت شایسته‌ای که بتواند عزم ملی ایجاد و تقویت کند و کشور را در مسیر رشد همه‌جانبه قرار دهد، فقط مدیریت جهادی است.

مدیریت جهادی عزم ملی را تقویت می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور بیان داشت: انتخاب شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری با عنایت به اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور و براساس حکمت و تفکر عمیق تعیین می‌شود.

امام جمعه شهرستان نور اظهار داشت: موضوع فرهنگ یکی از موضوعات کلیدی برای رشد و بالندگی همه‌جانبه یک کشور به حساب می‌آید و این امر بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی و موجی که براساس پیام‌های فرهنگی آن در جهان ایجاد شده است، ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی شناخت دقیقی از آثار و پیامدهای این انقلاب فرهنگ‌محور پیدا کردند، بنابراین همه تلاش خود را برای تضعیف بنیادهای فرهنگی این کشور در قالب شبیخون فرهنگی به‌کار گرفتند.

باقرزاده تصریح کرد: بدون هرگونه تعارف باید گفت به رغم وجود ظرفیت‌های قوی و حرکت‌های مثبت فرهنگی، مشکلات دامنه‌دار فرهنگی گریبان‌گیر کشور ما شده است و در اثر شبیخون فرهنگی دشمن رفتارهای ضدفرهنگی در کشور ما مشهود بوده و نگرانی‌های تمام دلسوزان جامعه و در راس نگرانی ویژه رهبر معظم انقلاب از نابسامانی‌های موجود فرهنگی و حرکت‌های تخریبی در مقابل فرهنگ اصیل اسلامی، نگرانی منطقی است.

امام جمعه شهرستان نور تاکید کرد: بر همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی در کشور از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دیگر مسئولان فرهنگی لازم است تا دغدغه‌ها و حساسیت‌های جامعه را نسبت به ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌های فرهنگی افزایش داده و در یک حرکت رو به جلوی جهادی با عزم ملی به اصلاحات گسترده فرهنگی بیاندیشند.

وی افزود: ما معتقدیم اصلاح فرهنگ زمینه رشد اقتصادی و بالندگی در همه عرصه‌ها را فراهم می‌سازد.

باقرزاده در پایان یادآور شد: بسیاری از معضلات اقتصادی امروز جامعه ریشه در معضلات فرهنگی دارد و مدیریت شایسته‌ای که بتواند عزم ملی را ایجاد و تقویت کرده و کشور را در مسیر رشد همه‌جانبه قرار دهد، فقط مدیریت جهادی است که پویایی خود را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های پیشرفت علمی، فناوری و دفاعی به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/86023/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول