اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خشکبیجار:

مدیریت جهادی ارز‌ش‌های اسلامی را احیا می‌کند

امام جمعه خشکبیجار به نامگذاری سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مدیریت جهادی ارزش‌های اسلامی را احیا می‌کند.

مدیریت جهادی ارز‌ش‌های اسلامی را احیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خشکبیجار، حجت‌الاسلام محمد صفری ملک‌میان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا تنها سلاح و راه نجات بشر است.

وی به نامگذاری سال 93 مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:  ملت ایران با حرکت جهادی در هشت سال دوران دفاع مقدس توانستند از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

صفری ملک‌میان حرکت جهادی ملت ایران در عرصه‌های مختلف را برگ زرینی برای نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان و مردم برای توسعه و پیشرفت کشور باید طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند.

امام جمعه خشکبیجار سیره زندگانی فاطمه (س) را بهترین الگو برای تمام افراد جامعه به‌ویژه بانوان خواند و تصریح کرد: مجالس و روضه فاطمه (س) در ایام فاطمیه (س) برگزار شود.

وی بر توسعه گردشگری خشکبیجار تاکید کرد و گفت: خشکبیجار می‌تواند نگین گردشگری منطقه باشد.

صفری جذب سرمایه‌گذار به منظور توسعه گردشگری را نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری خشکبیجار باید فراخوان شوند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمد صفری ملک‌میان طی حکمی از طرف رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به عنوان امام جمعه جدید خشکبیجار منصوب شد.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول