اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی مطرح کرد

آمادگی اوقاف برای مدیریت جهادی در راستای پیشرفت اقتصاد و فرهنگ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از آمادگی مجموعه اوقاف برای مدیریت جهادی در راستای پیشرفت اقتصاد و فرهنگ کشور خبر داد.

آمادگی اوقاف برای مدیریت جهادی در راستای پیشرفت اقتصاد و فرهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطاهر گرایلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال 93 اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری یک فراخوان برای افراد جامعه است تا در سال جدید در راستای ارتقای اقتصاد و فرهنگ در سطح جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی سبب شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور می‌شود، تاکید کرد: مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا فرمایش مقام معظم رهبری تحقق یافته و از نظر اقتصادی و فرهنگی مقاوم شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی عزم ملی و مدیریت جهادی را راهکاری مناسب دانست که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود برای ارتقای اقتصاد و فرهنگ تبیین فرمودند و گفت: از آنجا که وقف هم یک مقوله فرهنگی است و هم اقتصادی بنابراین نیاز است که برای مدیریت جهادی در این حوزه خود را آماده کنیم.

گرایلی خاطرنشان کرد: رونق اقتصاد، آرامش و آسایش زندگی مردم و حل مشکلات معیشتی آنها و از طرف دیگر نگاه به فرهنگ صحیح و در پیش گرفتن راه صحیح هدایت همراه با عزم ملی و همبستگی از اهداف این نامگذاری است.

وی افزود: به‌طور قطع تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی است اما این عزم جز با فرهنگ‌سازی جلوه‌گر نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی ضمن ابراز تاسف از اینکه در سال‌های گذشته شعار سال مورد غفلت و کم‌توجهی واقع شده است، گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا ایران را در مقابل تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کرده و با مدیریت جهادی دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی زیادی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

گرایلی با بیان اینکه هدف اصلی از اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی است، اذعان داشت:  نباید این‌گونه برداشت شود که اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ریاضتی است.

وی فرهنگ‌سازی در ارتباط با حمایت از تولید داخلی را یک امر مهم تلقی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در شعار امسال به بحث مدیریت جهادی تاکید داشته‌اند بنابراین اکنون باید به مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس بازگردیم.

انتهای پیام/69008/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول