اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی نوشهر خبر داد

بازدید روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی در نوشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر از بازدید روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر خبر داد.

بازدید روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی در نوشهر

حسین متاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: پس از افتتاح دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در ایام نوروز استقبال بسیار خوبی از آن به‌عمل آمد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که 100 غرفه از 20 استان کشور را در خود جای داده است آثار متنوع هنری از صنایع دست‌ساز اقوام ایرانی از استان‌های مختلف کشور در معرض دید عموم مردم، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت که به نوعی نمایان‌کننده فرهنگ‌های زیبای ایرانی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر تصریح کرد: روزانه تعداد 15 هزار نفر از نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور که در محور شرقی نوشهر و در کنار پارک زیبای نگین دایر شده است بازدید می‌کنند.

متاجی ابراز داشت: فروش آثار هنری و صنایع دست‌ساز استان‌های مختلف کشور بسیار قابل توجه است و این نشان از علاقه‌مندی به هنرهای ایرانی در بین مردم کشورمان است.

وی درباره حضور مسافران و مهمانان نوروزی در اماکن تفریحی و گردشگری نوشهر بیان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی زیادی از جای جای ایران به شهرستان نوشهر سفر کردند و این منطقه را برای گذران ایام تعطیلات نوروز93 انتخاب کردند که بازدید حضور و اقامت و بازدید از منطقه تفریحی سی‌سنگان، سد خاکی آویدر در بخش مرکزی نوشهر و روستای هدف گردشگری کندلوس و همچنین موزه فرهنگی و تاریخی کندلوس در بخش کجور از جمله نقاطی است که پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران نوروزی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر اذعان داشت: از ابتدای سال جدید تاکنون بیش از پنج هزار مسافر و گردشگر از سراسر کشور از موزه فرهنگی و تاریخی کندلوس و بافت با ارزش روستای هدف گردشگری کندلوس در بخش کوهستانی کجور بازدید کردند.

متاجی در پایان گفت: نظارت‌ها بر بخش‌های مختلف به‌طور مستمر انجام می‌شود و شرایط میزبانی نوشهر از مسافران و میهمانان نوروزی بسیار مطلوب است.

انتهای پیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول